L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church
Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR
Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game
 
Lien fonctionnel : Le DogmeLien fonctionnel : Le Droit Canon
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Announcements from the CESE Church
Aller à la page 1, 2, 3, 4  Suivante
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> L'Eglise du Saint Empire Romain - Die Kirche des Heiligen Römischen Reiches - La Chiesa del SRI - The Church of the HRE
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
sonho



Inscrit le: 28 Oct 2007
Messages: 376
Localisation: Archevêque In Partibus de Tongeren (atm sailing round Ibiza)

MessagePosté le: Mar Mar 16, 2010 11:34 am    Sujet du message: Announcements from the CESE Church Répondre en citant

Citation:






Wij, Sonho de Ligne Carvalho Guimarães
Vice-Primaat van Holland
Aartsbisschop van Keulen,
Heer van Poortugaal en Wateringen,



Kondigen het volgende aan:


De benoeming van Moeder Spinata van de Kasteele tot Bisschop van Utrecht.
De inwijdingsceremonie vindt plaats in de kerk van de CESE te Rome, op de 17e maart 1458.


Opgemaakt te Keulen, de zestiende dag van de derde maand van het Jaar onzes Heren MCDLVIII, onder het Pontificaat van Zijne Heiligheid Eugene V.





Sonho de Carvalho Guimaeres de Ligne






Citation:






We, Sonho de Ligne Carvalho Guimarães
Vice-Primate of Holland
Archbisshop of Colone
Lord of Poortugaal and Wateringen,



Announce the following:


The Appointment of Mother Spinata van de Kasteele as Bisschop of Utrecht.
The elevation ceremony takes place in the Church of the CESE the Rome, on the 17th of march 1458.


Signed in Colone, on the sixteenth day of the thirdth month of the year of our Lord, under the Pontificate of His Holyness Eugene V.





Sonho de Carvalho Guimaeres de Ligne





_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Mar Nov 13, 2018 7:00 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    Appointment of the Primat of CESE, his Vice-Primats and his First Vice-Primat

    From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primat of CESE, Cardinal-Archbishop, Prefect within the Congregation of Evangelization of Faith, Cardinal-Inquisitor of the international Inquisition, Praepositus Generalis of the Jesuit Order, etc. etc. under the light of the prophets and the holy archangels:

      I have the honor to announce that the election of the Grand-Electors, elected and dispatched by the individual geodogmatic zones of our primacy, have elected me as the new head of CESE - to Cardinal-Primat of the Holy Roman Empire. In this function, I preside over the geodogmatic zones as Cardinal-Primat and, together with my team of Vice-Primats, Cardinals and Bishops, I will try to create out of our common primacy a well-beloved and God-fearing basis which will honour our Holy Mother Church and our Lord. To accomplish this, I have first appointed a First Vice-Primate to represent me in absentia and to serve as a permanent advisor. The search for Vice-Primats from all geodogmatic zones is now in full swing and will soon lead to fruitful results. Until then, all supra-regional geodogmatic requests to CESE can be sent to me or to Eminence Arduino I Della Scala [Gropius].

      It is a special honour for me to provide my strength and energy and I thank my confreres and the geodogmatic zones for their trust.
      May God illuminate our way and be a constant wise friend who blesses our way as well as our primacy.


      • Primat: Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • First Vice-Primat: Eminence [char]Gropius[/char]
        • Special Advisor to the Primate: vakant
        • Secretary: vakant

        • Italian Vice-Primat: Eminence [char]Gropius[/char]
        • French Vice-Primat: vakant
        • Dutch Vice-Primat: vakant
        • German Vice-Primat: Eminence [char]Kalixtus[/char]
        • Slovenian Vice-Primat: vakant


      The First Vice-Primat will have the authorization to speak in my name if, and only if, i am absent for 2 days and an important matter must be resolved


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    Done at Rome, the 13th day of November of the year of Grace MCDLXVI.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Appointment of the Primat of CESE, his Vice-Primats and his First Vice-Primat [/size] [/b][/color]

[i][b]From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primat of CESE, Cardinal-Archbishop, Prefect within the Congregation of Evangelization of Faith, Cardinal-Inquisitor of the international Inquisition, Praepositus Generalis of the Jesuit Order, etc. etc. under the light of the prophets and the holy archangels:[/b]

[list]I have the honor to announce that the election of the Grand-Electors, elected and dispatched by the individual geodogmatic zones of our primacy, have elected me as the new head of CESE - to Cardinal-Primat of the Holy Roman Empire. In this function, I preside over the geodogmatic zones as Cardinal-Primat and, together with my team of Vice-Primats, Cardinals and Bishops, I will try to create out of our common primacy a well-beloved and God-fearing basis which will honour our Holy Mother Church and our Lord. To accomplish this, I have first appointed a First Vice-Primate to represent me in absentia and to serve as a permanent advisor. The search for Vice-Primats from all geodogmatic zones is now in full swing and will soon lead to fruitful results. Until then, all supra-regional geodogmatic requests to CESE can be sent to me or to [u]Eminence Arduino I Della Scala [Gropius].
[/u]
It is a special honour for me to provide my strength and energy and I thank my confreres and the geodogmatic zones for their trust.
May God illuminate our way and be a constant wise friend who blesses our way as well as our primacy.


[list][*] [b]Primat:[/b] Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

[list][*] [b]First Vice-Primat: [/b]Eminence [char]Gropius[/char]
[*][b]Special Advisor to the Primate[/b]: vakant
[*][b]Secretary:[/b] vakant

[*] [b]Italian Vice-Primat:[/b] Eminence [char]Gropius[/char]
[*] [b]French Vice-Primat:[/b] vakant
[*] [b]Dutch Vice-Primat:[/b] vakant
[*] [b]German Vice-Primat:[/b] Eminence [char]Kalixtus[/char]
[*] [b]Slovenian Vice-Primat:[/b] vakant[/list][/list] [/i]

[i]The First Vice-Primat will have the authorization to speak in my name if, and only if, i am absent for 2 days and an important matter must be resolved[/i][/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] Done at Rome, the 13th day of November of the year of Grace MCDLXVI.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]






Citation:



    Ernennung des Primats der CESE, seiner Vize-Primas und seines Erste Vize-Primas

    Von Seiner Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas of CESE, Kardinal-Erzbischof, Präfekt innerhalb der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Kardinal-Inquisitor der internationalen Inquisition, Praepositus Generalis des Jesuiten Ordens, etc. etc. unter dem Licht der Propheten und der heiligen Erzengel:

      Ich habe die Ehre zu verkünden, dass die Wahl der Groß-Elektoren, gewählt und entsandt von den einzelnen geodogmatischen Zonen unseres Primats, mich zum neuen Oberhaupt der CESE zum Cardinal-Primas des Heiligen römischen Kaiserreiches gewählt haben. In dieser Funktion stehe ich den geodogmatischen Zonen als Cardinal-Primas vor und werden versuchen mit meinem Team aus Vice-Primaten, den Kardinälen und Bischöfen aus unserem gemeinsamen Primats eine wohlgefällige und gottesfürchtige Basis zu schaffen, die unserer Heiligen Mutter Kirche und unserem allmächtigen Schöpfer zur Ehre gereicht. Hierfür habe ich zunächst einen Ersten Vize-Primas ernannt, der mich in Abwesenheit vertritt und als ständiger Berater zur Verfügung steht. Die Suche nach Vize-Primaten aus allen geodogmatischen Zonen läuft unterdessen auf Hochtouren und wird alsbald zu fruchtbaren Ergebnissen führen. Bis dahin können alle überregionalen, geodogmatischen Anfragen an die CESE an mich oder Eminenz Arduino I Della Scala [Gropius] gesandt werden.

      Es ist mir eine besondere Ehre meine Kraft und Energie zur Verfügung zu stellen und ich bedanke mich für das Vertrauen meiner Mitbrüder und der geodogmatischen Zonen.
      Möge Gott unseren Weg erleuchten und uns ein stetiger weiser Freund sein, der unseren Weg segnet, so wie unser Primat.

      • Primas: Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • Erster Vize-Primas: Eminenz [char]Gropius[/char]
        • Sonderberater der CESE: vakant
        • Sekretär: vakant

        • italienischer Vize-Primas: Eminence [char]Gropius[/char]
        • französischer Vize-Primas: vakant
        • niederländischer Vize-Primas: vakant
        • deutscher Vize-Primas: Eminenz [char]Kalixtus[/char]
        • slovenischer Vize-Primas: vakant


      Der Erste Vize-Primat wird die Erlaubnis haben, in meinem Namen zu sprechen, wenn, und nur wenn, ich für 2 Tage abwesend bin und eine wichtige Angelegenheit gelöst werden muss.


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    gegeben in Rom, am 13. November im Jahr der Gnade MCDLXVI.





Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Ernennung des Primats der CESE, seiner Vize-Primas und seines Erste Vize-Primas [/size] [/b][/color]

[i][b]Von Seiner Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas of CESE, Kardinal-Erzbischof, Präfekt innerhalb der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Kardinal-Inquisitor der internationalen Inquisition, Praepositus Generalis des Jesuiten Ordens, etc. etc. unter dem Licht der Propheten und der heiligen Erzengel:[/b]

[list]Ich habe die Ehre zu verkünden, dass die Wahl der Groß-Elektoren, gewählt und entsandt von den einzelnen geodogmatischen Zonen unseres Primats, mich zum neuen Oberhaupt der CESE zum Cardinal-Primas des Heiligen römischen Kaiserreiches gewählt haben. In dieser Funktion stehe ich den geodogmatischen Zonen als Cardinal-Primas vor und werden versuchen mit meinem Team aus Vice-Primaten, den Kardinälen und Bischöfen aus unserem gemeinsamen Primats eine wohlgefällige und gottesfürchtige Basis zu schaffen, die unserer Heiligen Mutter Kirche und unserem allmächtigen Schöpfer zur Ehre gereicht. Hierfür habe ich zunächst einen Ersten Vize-Primas ernannt, der mich in Abwesenheit vertritt und als ständiger Berater zur Verfügung steht. Die Suche nach Vize-Primaten aus allen geodogmatischen Zonen läuft unterdessen auf Hochtouren und wird alsbald zu fruchtbaren Ergebnissen führen. Bis dahin können alle überregionalen, geodogmatischen Anfragen an die CESE an mich oder [u]Eminenz Arduino I Della Scala [Gropius][/u] gesandt werden.

Es ist mir eine besondere Ehre meine Kraft und Energie zur Verfügung zu stellen und ich bedanke mich für das Vertrauen meiner Mitbrüder und der geodogmatischen Zonen.
Möge Gott unseren Weg erleuchten und uns ein stetiger weiser Freund sein, der unseren Weg segnet, so wie unser Primat.

[list][*] [b]Primas:[/b] Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

[list][*] [b]Erster Vize-Primas: [/b]Eminenz [char]Gropius[/char]
[*][b]Sonderberater der CESE[/b]: vakant
[*][b]Sekretär:[/b] vakant

[*] [b]italienischer Vize-Primas:[/b] Eminence [char]Gropius[/char]
[*] [b]französischer Vize-Primas:[/b] vakant
[*] [b]niederländischer Vize-Primas:[/b] vakant
[*] [b]deutscher Vize-Primas:[/b] Eminenz [char]Kalixtus[/char]
[*] [b]slovenischer Vize-Primas:[/b] vakant[/list][/list] [/i]

[i]Der Erste Vize-Primat wird die Erlaubnis haben, in meinem Namen zu sprechen, wenn, und nur wenn, ich für 2 Tage abwesend bin und eine wichtige Angelegenheit gelöst werden muss.[/i][/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] gegeben in Rom, am 13. November im Jahr der Gnade MCDLXVI.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]





Citation:



    Nomination de la Primatie du CESE, de ses Vice-Primas et de ses Premiers Vice-Primas.

    Par Son Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas du CESE, Cardinal Archevêque, Préfet au sein de la Congrégation pour la Diffusion de la Foi, Cardinal Inquisiteur de l'Inquisition internationale, Praépositus Generalis de l'Ordre Jésuite etc, sous les yeux des prophètes et des Saintes Archangeuses:

      J'ai l'honneur d'annoncer que l'élection des Grands Électeurs, élus et délégués par les différentes zones géodogmatiques de notre Primatie, m'ont élu comme nouveau chef du CESE au Primas du Saint Empire Romain. Dans cette fonction, je préside les zones géodogmatiques en tant que Cardinaux Primas et j'essaierai, avec mon équipe de Vice-Primas, Cardinaux et Evêques, de créer de notre Primatie commun une base agréable et pieuse qui honorera notre Eglise, notre Dieu. A cette fin, j'ai d'abord nommé un Premier Vice-Primas pour me représenter in absentia et être mon conseiller permanent. La recherche d'un Vice-Primas dans toutes les zones géodogmatiques est excellente et conduira à des résultats fructueux. D'ici là, toutes les demandes géodogmatiques suprarégionales adressées au CESE peuvent être adressées à Eminence Arduino I Della Scala [Gropius] ou à moi-même.

      C'est un honneur particulier pour moi d'apporter ma force et mon énergie et je remercie mes confrères et les zones géodogmatiques pour leur confiance.
      Que Dieu éclaire notre chemin et soit un ami constant et sage qui bénit notre chemin et notre Primatie.

      • Primas: Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • Premier vice-primat: Éminence[char]Gropius[/char]
        • Conseiller spécial du CESE: vakant
        • Secrétaire: vakant

        • Vice-Primas italophone: Éminence [char]Gropius[/char]
        • Vice-Primas francophone: vakant
        • Vice-Primas néerlandophone : vakant
        • Vice-Primas germanophone : Éminence [char]Kalixtus[/char]
        • Vize-Primas slovénophone: vakant


      Le Premier Vice-Primas aura l'autorisation de parler en Notre nom si, et seulement si, nous sommes absents pendant 2 jours et qu'une question importante doit être résolue.


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    donnée à Rome, le 13 novembre de l'année de grâce MCDLXVI.







Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Nomination de la Primatie du CESE, de ses Vice-Primas et de ses Premiers Vice-Primas. [/size] [/b][/color]

[i][b]Par Son Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas du CESE, Cardinal Archevêque, Préfet au sein de la Congrégation pour la Diffusion de la Foi, Cardinal Inquisiteur de l'Inquisition internationale, Praépositus Generalis de l'Ordre Jésuite etc, sous les yeux des prophètes et des Saintes Archangeuses:[/b]

[list]J'ai l'honneur d'annoncer que l'élection des Grands Électeurs, élus et délégués par les différentes zones géodogmatiques de notre Primatie, m'ont élu comme nouveau chef du CESE au Primas du Saint Empire Romain. Dans cette fonction, je préside les zones géodogmatiques en tant que Cardinaux Primas et j'essaierai, avec mon équipe de Vice-Primas, Cardinaux et Evêques, de créer de notre Primatie commun une base agréable et pieuse qui honorera notre Eglise, notre Dieu. A cette fin, j'ai d'abord nommé un Premier Vice-Primas pour me représenter in absentia et être mon conseiller permanent. La recherche d'un Vice-Primas dans toutes les zones géodogmatiques est excellente et conduira à des résultats fructueux. D'ici là, toutes les demandes géodogmatiques suprarégionales adressées au CESE peuvent être adressées à [u]Eminence Arduino I Della Scala [Gropius][/u] ou à moi-même.

C'est un honneur particulier pour moi d'apporter ma force et mon énergie et je remercie mes confrères et les zones géodogmatiques pour leur confiance.
Que Dieu éclaire notre chemin et soit un ami constant et sage qui bénit notre chemin et notre Primatie.

[list][*] [b]Primas:[/b] Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

[list][*] [b]Premier Vice-Primas: [/b]Éminence[char]Gropius[/char]
[*][b]Conseiller spécial du CESE[/b]: vakant
[*][b]Secrétaire:[/b] vakant

[*] [b]Vice-Primas italophone:[/b] Éminence [char]Gropius[/char]
[*] [b]Vice-Primas francophone:[/b] vakant
[*] [b]Vice-Primas néerlandophone :[/b] vakant
[*] [b]Vice-Primas germanophone :[/b] Éminence [char]Kalixtus[/char]
[*] [b]Vize-Primas slovénophone: [/b] vakant[/list][/list] [/i]

[i]Le Premier Vice-Primas aura l'autorisation de parler en Notre nom si, et seulement si, nous sommes absents pendant 2 jours et qu'une question importante doit être résolue.
[/i][/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] donnée à Rome, le 13 novembre de l'année de grâce MCDLXVI.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Dim Jan 20, 2019 7:44 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    Appointment of the Vice-Primats of the french-speaking and dutch-speaking geodogmatic zone and a Special Advisor

    From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primat of CESE, Cardinal-Archbishop, Prefect within the Congregation of Evangelization of Faith, Cardinal-Inquisitor of the international Inquisition, Praepositus Generalis of the Jesuit Order, etc. etc. under the light of the prophets and the holy archangels:

      It is my personal wish that the individual zones work more independently and in a structured manner on the statute of CESE. In accordance with CiC guidelines, the Primate will only interfere in the internal affairs of the zones in special circumstances. This does not mean that he gives up his responsibility - his word remains the supreme directive, but the responsibility of the zones must not be reduced. This has led in the past to the convenience of some zones that have given up their responsibility. This is undesirable and not wanted by the CiC either. For this reason, a Vice-Primate is appointed for the French-speaking and Dutch-speaking zone and a Special Adviser is appointed for the Swiss zone.

      I therefore thank Brother Tymothé, Brother Alexei and Brother Tibere for assuming this responsibility and wish them both success in their office.

      • Primat: Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • First Vice-Primat: Eminence Gropius
        • Special Advisor for the Helvetic zone: Msg. Tibere
        • Secretary: vakant

        • Italian Vice-Primat: Eminence Gropius
        • French Vice-Primat: Msg. Tymothé de Nivellus
        • Dutch Vice-Primat: Msg. Alexei Kosygin
        • German Vice-Primat: Eminence Kalixtus
        • Slovenian Vice-Primat: vakant


      The First Vice-Primat will have the authorization to speak in my name if, and only if, i am absent for 2 days and an important matter must be resolved


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    Done at Rome, the 20th day of January of the year of Grace MCDLXVII.



_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Dim Fév 24, 2019 1:34 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    Geneva
    about the crisis, heresy and the Lions of Judah


    From His Eminence the Venerable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal of the Roman-Aristotelian Church de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas of the Church of the SRING, Vice-Chancellor of the Congregation for the Diffusion of the Faith, Archbishop of Trier, Praepositus-Generalis of the Jesuits, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia, Count of Orvieto under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:

      I speak to you good and honourable citizens of Switzerland, Lorraine, Savoy, Franche Comté also to all those bordering countries of the German Kingdom and the Kingdom of France.

      This world, given by God and entrusted to us by Him, trusting that we human beings, as His children, will act lovingly, dignified and justly with her and all the creatures living on her - this world is threatened. Because violence, born of the will of that dark creature, plants itself in the heart of those who do not trust their own God-given strength. She poisons the body and spirit, she blinds for the love of God and the holy mission to preserve His creation, they demand the right of the stronger as the Creature erroneously understands it to be legitimate written in the History of Creation. God punishes this and nevertheless punishes those people who are guilty of this crime. It is precisely this crime that we all, my brothers and sisters, are witnessing at the moment. In Geneva, the flames of the creature are flickering and burning, indeed banishing the good and the righteous from the city, from the canton. It is an act of violence to plunder holy places, to rob dioceses and to kill people as creatures of God, to threaten them and to do violence, this is sacrilege. To forcibly deprive people of the basis of their existence is to deprive them of funds that are used for the poor, for orphanages, hospitals for the mission of the Order, for pastoral care and the service of people. This is unacceptable.
      The Lions of Judah, as they call themselves, are a criminal organization that has been endangering the security of Switzerland and its inhabitants for many years. They are poisoned by the poison of the unnamed creature. They dare to speak in the name of God with the bloody sword of the aggressor in their hands. They want to destroy the Church that has done so much good and replace it with their shameful ideology of violence, war and plunder. They are all which is evil.

      I call upon you members of the Lions of Judah to let go of this path of violence, come back to the path of God - do not blaspheme his name by defiling him and believing that you are reforming and witnessing to God's will. God never supports the war of aggressors - you have fallen for the lies of the Creature and I worry about your souls wandering on the path of damnation also in this hour. Be sure there is a way back to the Light and you will always find a confidant in God, you must overcome the lies of the Creature and follow the words of the faith of our Holy Mother Church - follow God and His Light of Truth and leave the way of violence. I call you because you are also children of God.

      As if God abhors war, he sends defenders of faith and I now call upon all those defenders to free the good citizens of Geneva from the scourge of the Lions, which humanity sees as an enemy. I call upon all citizens to confront the work of the Creature and to fight the evil, the darkness that threatens all our souls and homes. As Primate of CESE, I also liberate the clergy from the prohibition of weapons, in accordance with Canon Law Article 4 of the Preamble. At this time when faith and all its people are under threat, we too are called to defend ourselves. You clerics, like everyone else, must stand firm in the eye of darkness and give a light to all those who are willing to live, cultivate and defend the commandments and virtues of God.
      I call upon the Holy Armies to coordinate with the secular powers and to stand together for all the people held hostage by the Lions of Judah and poisoning the world as scourges.

      It is the holy duty of the Church and the faithful to protect creation and defend faith and so I call you all together - fight for the love of God and peace on earth.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    given in Rome on XXIV Februarius of the year of grace MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Geneva [/size]
about the crisis, heresy and the Lions of Judah [/b][/color]

[i][b]From His Eminence the Venerable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal of the Roman-Aristotelian Church de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas of the Church of the SRING, Vice-Chancellor of the Congregation for the Diffusion of the Faith, Archbishop of Trier, Praepositus-Generalis of the Jesuits, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia, Count of Orvieto under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:[/b][/i]

[list][i]I speak to you good and honourable citizens of Switzerland, Lorraine, Savoy, Franche Comté also to all those bordering countries of the German Kingdom and the Kingdom of France.

This world, given by God and entrusted to us by Him, trusting that we human beings, as His children, will act lovingly, dignified and justly with her and all the creatures living on her - this world is threatened. Because violence, born of the will of that dark creature, plants itself in the heart of those who do not trust their own God-given strength. She poisons the body and spirit, she blinds for the love of God and the holy mission to preserve His creation, they demand the right of the stronger as the Creature erroneously understands it to be legitimate written in the History of Creation. God punishes this and nevertheless punishes those people who are guilty of this crime. It is precisely this crime that we all, my brothers and sisters, are witnessing at the moment. In Geneva, the flames of the creature are flickering and burning, indeed banishing the good and the righteous from the city, from the canton. It is an act of violence to plunder holy places, to rob dioceses and to kill people as creatures of God, to threaten them and to do violence, this is sacrilege. To forcibly deprive people of the basis of their existence is to deprive them of funds that are used for the poor, for orphanages, hospitals for the mission of the Order, for pastoral care and the service of people. This is unacceptable.
The Lions of Judah, as they call themselves, are a criminal organization that has been endangering the security of Switzerland and its inhabitants for many years. They are poisoned by the poison of the unnamed creature. They dare to speak in the name of God with the bloody sword of the aggressor in their hands. They want to destroy the Church that has done so much good and replace it with their shameful ideology of violence, war and plunder. They are all which is evil.

I call upon you members of the Lions of Judah to let go of this path of violence, come back to the path of God - do not blaspheme his name by defiling him and believing that you are reforming and witnessing to God's will. God never supports the war of aggressors - you have fallen for the lies of the Creature and I worry about your souls wandering on the path of damnation also in this hour. Be sure there is a way back to the Light and you will always find a confidant in God, you must overcome the lies of the Creature and follow the words of the faith of our Holy Mother Church - follow God and His Light of Truth and leave the way of violence. I call you because you are also children of God.

As if God abhors war, he sends defenders of faith and I now call upon all those defenders to free the good citizens of Geneva from the scourge of the Lions, which humanity sees as an enemy. I call upon all citizens to confront the work of the Creature and to fight the evil, the darkness that threatens all our souls and homes. [b]As Primate of CESE, I also liberate the clergy from the prohibition of weapons, in accordance with Canon Law Article 4 of the Preamble.[/b] At this time when faith and all its people are under threat, we too are called to defend ourselves. You clerics, like everyone else, must stand firm in the eye of darkness and give a light to all those who are willing to live, cultivate and defend the commandments and virtues of God.
[b]I call upon the Holy Armies to coordinate with the secular powers and to stand together for all the people held hostage by the Lions of Judah and poisoning the world as scourges.
[/b]
It is the holy duty of the Church and the faithful to protect creation and defend faith and so I call you all together - fight for the love of God and peace on earth.[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] given in Rome on XXIV Februarius of the year of grace MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]


Citation:



    Genf
    über die Krise, die Häresie und die Löwen von Juda.


    Von Seiner Eminenz den ehrwürdigen Kalixtus Alain-Edmond, seines Zeichens Kardinal der Römisch-Aristotelischen Kirche de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas der Kirche des SRING, Vize-Kanzler der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Praepositus-Generalis der Jesuiten, Kardinal-Inquisitor, etc. etc. Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia, Graf von Orvieto unter dem Lichte der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:

      Ich spreche zu Euch ihr braven und ehrbaren Bürger der Schweiz, Lothringens, Savoyen, Franche Comté auch auch zu all jenen angrenzenden Ländern des Deutschen Königreiches und des Königreichs von Frankreich.

      Diese Welt, die von Gott geschenkt wurde und die er uns anvertraut hat, im Vertrauen darauf, dass wir Menschen als seine Kinder, mit ihr und all auf ihr lebenden Geschöpfen liebevoll, würdig und gerecht umgehen - diese Welt ist bedroht. Denn Gewalt, geboren aus dem Willen jener dunklen Kreatur pflanzt sich in das Herz derer die ihre eigenen von Gott gegebenen Kräften nicht vertrauen. Sie vergiftet den Körper und Geist, sie machen blind für die Liebe Gottes und dem heiligen Auftrag seine Schöpfung zu bewahren, sie fordern das Recht des Stärkeren wie es die Kreatur in der Schöpfungsgeschichte fälschlicherweise als rechtens verstand. Gott strafte dies ab und er straft jene Menschen gleichwohl ab, die sich dieses Verbrechens schuldig machen. Eben jenes Verbrechen werden wir alle, meine Brüder und Schwester, im Augenblick zeuge. In Genf züngeln die Flammen der Kreatur und verbrennen, ja verbannen das Gute und das Gerechte aus der Stadt, aus dem Kanton. Es ist ein Akt der Gewalt, wenn man heilige Stätten plündert, Diözesen ausraubt und Menschen, als Geschöpf Gottes tötet, sie bedroht und Gewalt antut, dies ist Sakrileg. Gelder die für Bedürftige, für Waisenhäuser, Krankenhäuser für die Ordensmission, für Seelsorge und dem Dienst am Menschen Verwendung finden gewaltsam zu entziehen bedeutet, Menschen die Grundlage ihrer Existenz zu nehmen. Dies ist inakzeptabel.
      Die Löwen von Juda wie sie sich nennen sind eine kriminelle Organisation die seid vielen Jahren die Sicherheit der Schweiz und ihrer Bewohner gefährden. Sie sind vergiftet vom Gift der Kreatur ohne Namen. Sie wagen es im namen Gottes zu sprechen mit dem blutigen Schwert des Aggressors in der Hand. Sie wollen die Kirche vernichten die soviel Gutes getan hat und sie ersetzen durch ihre schändliche Ideologie der Gewalt, des Krieges und der Plünderei. Sie sind all das, was schlecht ist.

      Ich rufe zu euch ihr Mitglieder der Löwen von Juda lasst ab von diesem Pfad der Gewalt, kommt zurück zum Pfad Gottes - lästert nicht seinen Namen indem ihr ihn beschmutzt und glaubt, ihr würdet reformieren und Gottes Wille bezeugen. Gott unterstützt niemals den Krieg von Aggressoren - ihr seid auf die Lügen der Kreatur hereingefallen und ich sorge mich auch in dieser Stunde um eure Seelen, die auf dem Pfad der Verdammnis wandern. Seid gewiss, es gibt einen Weg zurück zum Licht und ihr werdet immer ein Vertrauten in Gott finden, ihr müsst die Lügen der Kreatur überwinden folgt den Worten des Glaubens unserer Heiligen Mutter Kirche - folgt Gott und seinem Licht der Wahrheit und verlasst den Weg der Gewalt. Ich rufe euch auf, denn ihr seid ebenso Kinder Gottes.

      Gleichsam Gott den Krieg verabscheut, so sendet er Verteidiger des Glaubens und all jene Verteidiger rufe ich nun auf die braven Bürger Genfs zu befreien von der Geißel der Löwen, die die Menschheit als Feind begreift. Ich rufe alle Bürger auf, sich dem Werk der Kreatur entgegen zu stellen und das Böse, die Finsternis zu bekämpfen die unser aller Seele und Heimat bedroht. Ich befreie als Primas der CESE zudem, gemäß Kanonischem Recht Artikel 4 der Präambel die Kleriker vom Verbot der Waffe. In dieser Stunde, wo der Glauben und all ihrer Menschen bedroht ist, sind auch wir aufgerufen zu verteidigen. Ihr Kleriker müsst gleichsam, wie alle standhaft bleiben im Auge der Dunkelheit und all jenen ein Licht reichen, die willens sind die Gebote und Tugenden Gottes zu leben, zu pflegen und zu verteidigen.
      Ich rufe die Heiligen Armeen auf, sich mit den weltlichen Mächten zu koordinieren und gemeinsam für all die Menschen einzutreten, die von den Löwen Judas als Geisel gehalten und als Geißel die Welt vergiften.

      Es ist die Heilige Pflicht der Kirche und der Gläubigen die Schöpfung zu beschützen und den Glauben zu verteidigen und somit rufe ich euch alle zusammen - kämpft für die Liebe Gottes und den Frieden auf Erden.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    gegeben in Rom am XXIV Februarius des Gnadenjahres MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Genf [/size]
über die Krise, die Häresie und die Löwen von Juda. [/b][/color]

[i][b]Von Seiner Eminenz den ehrwürdigen Kalixtus Alain-Edmond, seines Zeichens Kardinal der Römisch-Aristotelischen Kirche de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas der Kirche des SRING, Vize-Kanzler der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Praepositus-Generalis der Jesuiten, Kardinal-Inquisitor, etc. etc. Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia, Graf von Orvieto unter dem Lichte der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:[/b][/i]

[list][i]Ich spreche zu Euch ihr braven und ehrbaren Bürger der Schweiz, Lothringens, Savoyen, Franche Comté auch auch zu all jenen angrenzenden Ländern des Deutschen Königreiches und des Königreichs von Frankreich.

Diese Welt, die von Gott geschenkt wurde und die er uns anvertraut hat, im Vertrauen darauf, dass wir Menschen als seine Kinder, mit ihr und all auf ihr lebenden Geschöpfen liebevoll, würdig und gerecht umgehen - diese Welt ist bedroht. Denn Gewalt, geboren aus dem Willen jener dunklen Kreatur pflanzt sich in das Herz derer die ihre eigenen von Gott gegebenen Kräften nicht vertrauen. Sie vergiftet den Körper und Geist, sie machen blind für die Liebe Gottes und dem heiligen Auftrag seine Schöpfung zu bewahren, sie fordern das Recht des Stärkeren wie es die Kreatur in der Schöpfungsgeschichte fälschlicherweise als rechtens verstand. Gott strafte dies ab und er straft jene Menschen gleichwohl ab, die sich dieses Verbrechens schuldig machen. Eben jenes Verbrechen werden wir alle, meine Brüder und Schwester, im Augenblick zeuge. In Genf züngeln die Flammen der Kreatur und verbrennen, ja verbannen das Gute und das Gerechte aus der Stadt, aus dem Kanton. Es ist ein Akt der Gewalt, wenn man heilige Stätten plündert, Diözesen ausraubt und Menschen, als Geschöpf Gottes tötet, sie bedroht und Gewalt antut, dies ist Sakrileg. Gelder die für Bedürftige, für Waisenhäuser, Krankenhäuser für die Ordensmission, für Seelsorge und dem Dienst am Menschen Verwendung finden gewaltsam zu entziehen bedeutet, Menschen die Grundlage ihrer Existenz zu nehmen. Dies ist inakzeptabel.
Die Löwen von Juda wie sie sich nennen sind eine kriminelle Organisation die seid vielen Jahren die Sicherheit der Schweiz und ihrer Bewohner gefährden. Sie sind vergiftet vom Gift der Kreatur ohne Namen. Sie wagen es im namen Gottes zu sprechen mit dem blutigen Schwert des Aggressors in der Hand. Sie wollen die Kirche vernichten die soviel Gutes getan hat und sie ersetzen durch ihre schändliche Ideologie der Gewalt, des Krieges und der Plünderei. Sie sind all das, was schlecht ist.

Ich rufe zu euch ihr Mitglieder der Löwen von Juda lasst ab von diesem Pfad der Gewalt, kommt zurück zum Pfad Gottes - lästert nicht seinen Namen indem ihr ihn beschmutzt und glaubt, ihr würdet reformieren und Gottes Wille bezeugen. Gott unterstützt niemals den Krieg von Aggressoren - ihr seid auf die Lügen der Kreatur hereingefallen und ich sorge mich auch in dieser Stunde um eure Seelen, die auf dem Pfad der Verdammnis wandern. Seid gewiss, es gibt einen Weg zurück zum Licht und ihr werdet immer ein Vertrauten in Gott finden, ihr müsst die Lügen der Kreatur überwinden folgt den Worten des Glaubens unserer Heiligen Mutter Kirche - folgt Gott und seinem Licht der Wahrheit und verlasst den Weg der Gewalt. Ich rufe euch auf, denn ihr seid ebenso Kinder Gottes.

Gleichsam Gott den Krieg verabscheut, so sendet er Verteidiger des Glaubens und all jene Verteidiger rufe ich nun auf die braven Bürger Genfs zu befreien von der Geißel der Löwen, die die Menschheit als Feind begreift. Ich rufe alle Bürger auf, sich dem Werk der Kreatur entgegen zu stellen und das Böse, die Finsternis zu bekämpfen die unser aller Seele und Heimat bedroht. [b]Ich befreie als Primas der CESE zudem, gemäß Kanonischem Recht Artikel 4 der Präambel die Kleriker vom Verbot der Waffe. [/b]In dieser Stunde, wo der Glauben und all ihrer Menschen bedroht ist, sind auch wir aufgerufen zu verteidigen. Ihr Kleriker müsst gleichsam, wie alle standhaft bleiben im Auge der Dunkelheit und all jenen ein Licht reichen, die willens sind die Gebote und Tugenden Gottes zu leben, zu pflegen und zu verteidigen.
[b]Ich rufe die Heiligen Armeen auf, sich mit den weltlichen Mächten zu koordinieren und gemeinsam für all die Menschen einzutreten, die von den Löwen Judas als Geisel gehalten und als Geißel die Welt vergiften.[/b]

Es ist die Heilige Pflicht der Kirche und der Gläubigen die Schöpfung zu beschützen und den Glauben zu verteidigen und somit rufe ich euch alle zusammen - kämpft für die Liebe Gottes und den Frieden auf Erden.
[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] gegeben in Rom am XXIV Februarius des Gnadenjahres MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]



Citation:



    Genève
    sur la crise, l'hérésie et les Lions de Juda.


    De Son Éminence le Vénérable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal de l'Église romaine aristotélicienne de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas de l'Église de SRING, Vice-chancelier de la Congrégation pour la diffusion de la foi, archevêque de Trèves, Praepositus Generalis des Jésuites, Cardinal Inquisiteur, etc. Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia, Comte d'Orvieto sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos :

      Je m'adresse à vous, bons et honorables citoyens de Suisse, de Lorraine, de Savoie, de Franche-Comté, ainsi qu'à tous les pays limitrophes du Royaume d'Allemagne et du Royaume de France.

      Ce monde, donné par Dieu et qui nous a été confié par Lui, confiant que nous, les êtres humains, en tant que Ses enfants, sommes aimants, dignes et justes avec lui et toutes les créatures vivant sur lui - ce monde est en danger. Car la violence, née de la volonté de cette sombre Créature, se plante dans le cœur de ceux qui n'ont pas confiance en leurs propres pouvoirs donnés par Dieu. Elle empoisonne le corps et l'esprit, elle les aveugle à l'amour de Dieu et au saint mandat de préserver Sa création, elle exige le droit du plus fort comme la Créature dans l'histoire de la création comprise à tort pour être juste. Dieu punit ceci et punit quand même ceux qui sont coupables de ce crime. C'est précisément ce crime dont nous sommes tous témoins, mes frères et sœurs, en ce moment. A Genève, les flammes de la Créature boitent et brûlent, bannissant le bien et le juste de la ville, du canton. C'est un acte de violence que de piller des lieux saints, de voler des diocèses et de tuer des gens comme créatures de Dieu, de les menacer et de faire de la violence, c'est un sacrilège. Retirer par la force les fonds utilisés pour les nécessiteux, les orphelinats, les hôpitaux pour les missions religieuses, la pastorale et le service humain, c'est priver les gens de la base de leur existence. C'est inacceptable.
      Les Lions de Juda, comme ils se nomment eux-mêmes, sont une organisation criminelle qui met en danger la sécurité de la Suisse et de ses habitants depuis de nombreuses années. Ils sont empoisonnés par le poison de la Créature sans nom. Ils osent parler au nom de Dieu avec l'épée sanglante de l'agresseur entre leurs mains. Ils veulent détruire l'Église qui a fait tant de bien et la remplacer par leur idéologie honteuse de violence, de guerre et de pillage. Ils sont tout ce qui est mauvais.

      Je vous appelle, membres des Lions de Juda, abandonnez ce chemin de violence, revenez sur le chemin de Dieu - ne blasphémez pas son nom en le souillant et en croyant que vous réformez et témoignez de la volonté de Dieu. Dieu ne soutient jamais la guerre des agresseurs - vous êtes tombés dans le mensonge de la Créature et je m'inquiète que vos âmes errent sur le chemin de la damnation, même en cette heure. Assurez-vous qu'il y a un chemin de retour vers la Lumière et vous trouverez toujours un confident en Dieu, vous devez surmonter les mensonges de la Créature, puiser dans les paroles de la foi de notre Saint-Eglise, obéir à Dieu et Sa lumière de vérité et laisser le passage vers la violence. Je vous appelle parce que vous êtes aussi enfants de Dieu.

      Comme si Dieu abhorrait la guerre, il envoie des défenseurs de la foi et j'appelle maintenant tous ces défenseurs à libérer les bons citoyens de Genève contre le fléau des Lions, que l'humanité considère comme un ennemi. J'appelle tous les citoyens à affronter cette Créature et à combattre le mal, l'obscurité qui menace toutes nos âmes et nos vies. En tant que primat du CESE, je libère également le clergé de l'interdiction des armes, conformément à l'article 4 du préambule du droit canonique. En cette heure où la foi et tout son peuple sont menacés, nous aussi sommes appelés à nous défendre. Vous les clercs, pour ainsi dire, vous devez rester inébranlables dans l'œil des ténèbres et donner une lumière à tous ceux qui sont prêts à vivre, à cultiver et à défendre les commandements et vertus de Dieu.
      J'appelle les Saintes Armées à se coordonner avec les puissances séculières et à s'unir pour tous ceux qui sont pris en otage par les Lions de Juda et qui empoisonnent le monde en fléaux.

      C'est le saint devoir de l'Eglise et des fidèles de protéger la création et de défendre la foi et c'est pourquoi je vous appelle tous ensemble - luttez pour l'amour de Dieu et la paix sur terre.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    donnée à Rome, le XXIV februarius de l'année de grâce MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Genève [/size]
sur la crise, l'hérésie et les Lions de Juda. [/b][/color]

[i][b]De Son Éminence le Vénérable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal de l'Église romaine aristotélicienne de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas de l'Église de SRING, Vice-chancelier de la Congrégation pour la diffusion de la foi, archevêque de Trèves, Praepositus Generalis des Jésuites, Cardinal Inquisiteur, etc. Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia, Comte d'Orvieto sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos :[/b][/i]

[list][i]Je m'adresse à vous, bons et honorables citoyens de Suisse, de Lorraine, de Savoie, de Franche-Comté, ainsi qu'à tous les pays limitrophes du Royaume d'Allemagne et du Royaume de France.

Ce monde, donné par Dieu et qui nous a été confié par Lui, confiant que nous, les êtres humains, en tant que Ses enfants, sommes aimants, dignes et justes avec lui et toutes les créatures vivant sur lui - ce monde est en danger. Car la violence, née de la volonté de cette sombre Créature, se plante dans le cœur de ceux qui n'ont pas confiance en leurs propres pouvoirs donnés par Dieu. Elle empoisonne le corps et l'esprit, elle les aveugle à l'amour de Dieu et au saint mandat de préserver Sa création, elle exige le droit du plus fort comme la Créature dans l'histoire de la création comprise à tort pour être juste. Dieu punit ceci et punit quand même ceux qui sont coupables de ce crime. C'est précisément ce crime dont nous sommes tous témoins, mes frères et sœurs, en ce moment. A Genève, les flammes de la Créature boitent et brûlent, bannissant le bien et le juste de la ville, du canton. C'est un acte de violence que de piller des lieux saints, de voler des diocèses et de tuer des gens comme créatures de Dieu, de les menacer et de faire de la violence, c'est un sacrilège. Retirer par la force les fonds utilisés pour les nécessiteux, les orphelinats, les hôpitaux pour les missions religieuses, la pastorale et le service humain, c'est priver les gens de la base de leur existence. C'est inacceptable.
Les Lions de Juda, comme ils se nomment eux-mêmes, sont une organisation criminelle qui met en danger la sécurité de la Suisse et de ses habitants depuis de nombreuses années. Ils sont empoisonnés par le poison de la Créature sans nom. Ils osent parler au nom de Dieu avec l'épée sanglante de l'agresseur entre leurs mains. Ils veulent détruire l'Église qui a fait tant de bien et la remplacer par leur idéologie honteuse de violence, de guerre et de pillage. Ils sont tout ce qui est mauvais.

Je vous appelle, membres des Lions de Juda, abandonnez ce chemin de violence, revenez sur le chemin de Dieu - ne blasphémez pas son nom en le souillant et en croyant que vous réformez et témoignez de la volonté de Dieu. Dieu ne soutient jamais la guerre des agresseurs - vous êtes tombés dans le mensonge de la Créature et je m'inquiète que vos âmes errent sur le chemin de la damnation, même en cette heure. Assurez-vous qu'il y a un chemin de retour vers la Lumière et vous trouverez toujours un confident en Dieu, vous devez surmonter les mensonges de la Créature, puiser dans les paroles de la foi de notre Saint-Eglise, obéir à Dieu et Sa lumière de vérité et laisser le passage vers la violence. Je vous appelle parce que vous êtes aussi enfants de Dieu.

Comme si Dieu abhorrait la guerre, il envoie des défenseurs de la foi et j'appelle maintenant tous ces défenseurs à libérer les bons citoyens de Genève contre le fléau des Lions, que l'humanité considère comme un ennemi. J'appelle tous les citoyens à affronter cette Créature et à combattre le mal, l'obscurité qui menace toutes nos âmes et nos vies. [b]En tant que primat du CESE, je libère également le clergé de l'interdiction des armes, conformément à l'article 4 du préambule du droit canonique. [/b]En cette heure où la foi et tout son peuple sont menacés, nous aussi sommes appelés à nous défendre. Vous les clercs, pour ainsi dire, vous devez rester inébranlables dans l'œil des ténèbres et donner une lumière à tous ceux qui sont prêts à vivre, à cultiver et à défendre les commandements et vertus de Dieu.
[b]J'appelle les Saintes Armées à se coordonner avec les puissances séculières et à s'unir pour tous ceux qui sont pris en otage par les Lions de Juda et qui empoisonnent le monde en fléaux.[/b]

C'est le saint devoir de l'Eglise et des fidèles de protéger la création et de défendre la foi et c'est pourquoi je vous appelle tous ensemble - luttez pour l'amour de Dieu et la paix sur terre.
[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] donnée à Rome, le XXIV februarius de l'année de grâce MCDLXVII. [/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Dim Avr 28, 2019 6:01 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    Appointment of the Primat of CESE, his Vice-Primats and his First Vice-Primat

    From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primat of CESE, Cardinal-Archbishop, Prefect within the Congregation of Dissemination of the Faith, Archbishop of Trier, Praepositus-Generalis of the Jesuits, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Landgraviat of Trier, Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:

      I have the honor to announce that the election of the Grand-Electors, elected and dispatched by the individual geodogmatic zones of our primacy, have elected me as the new head of CESE - to Cardinal-Primat of the Holy Roman Empire. In this function, I preside over the geodogmatic zones as Cardinal-Primat and, together with my team of Vice-Primats, Cardinals and Bishops, I will try to create out of our common primacy a well-beloved and God-fearing basis which will honour our Holy Mother Church and our Lord. To accomplish this, I have first appointed a First Vice-Primate to represent me in absentia and to serve as a permanent advisor. The search for Vice-Primats from all geodogmatic zones is now in full swing and will soon lead to fruitful results. Until then, all supra-regional geodogmatic requests to CESE can be sent to me or to Eminence Arduino I Della Scala [Gropius].

      It is a special honour for me to provide my strength and energy and I thank my confreres and the geodogmatic zones for their trust.
      May God illuminate our way and be a constant wise friend who blesses our way as well as our primacy.


      • Primat: Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • First Vice-Primat: Eminence [char]Gropius[/char]
        • Special Advisor to the Primate in case of Switzerland: Monsignore [char]Tibere[/char]
        • Secretary: vakant

        • Italian Vice-Primat: Eminence [char]Gropius[/char]
        • French Vice-Primat: Monsignore [char]Tymothé de Nivellus[/char]
        • Dutch Vice-Primat: Monsignore [char]Alexei Kosygin[/char]
        • German Vice-Primat: Eminence [char]Oberon.[/char]
        • Slovenian Vice-Primat: vakant


      The First Vice-Primat will have the authorization to speak in my name if, and only if, i am absent for 2 days and an important matter must be resolved


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    Done at Rome, the 24th day of April of the year of Grace MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Appointment of the Primat of CESE, his Vice-Primats and his First Vice-Primat [/size] [/b][/color]

[i][b]From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primat of CESE, Cardinal-Archbishop, Prefect within the Congregation of Dissemination of the Faith, Archbishop of Trier, Praepositus-Generalis of the Jesuits, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Landgraviat of Trier, Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:[/b]

[list]I have the honor to announce that the election of the Grand-Electors, elected and dispatched by the individual geodogmatic zones of our primacy, have elected me as the new head of CESE - to Cardinal-Primat of the Holy Roman Empire. In this function, I preside over the geodogmatic zones as Cardinal-Primat and, together with my team of Vice-Primats, Cardinals and Bishops, I will try to create out of our common primacy a well-beloved and God-fearing basis which will honour our Holy Mother Church and our Lord. To accomplish this, I have first appointed a First Vice-Primate to represent me in absentia and to serve as a permanent advisor. The search for Vice-Primats from all geodogmatic zones is now in full swing and will soon lead to fruitful results. Until then, all supra-regional geodogmatic requests to CESE can be sent to me or to [u]Eminence Arduino I Della Scala [Gropius].
[/u]
It is a special honour for me to provide my strength and energy and I thank my confreres and the geodogmatic zones for their trust.
May God illuminate our way and be a constant wise friend who blesses our way as well as our primacy.


[list][*] [b]Primat:[/b] Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

[list][*] [b]First Vice-Primat: [/b]Eminence [char]Gropius[/char]
[*][b]Special Advisor to the Primate in case of Switzerland[/b]: Monsignore [char]Tibere[/char]
[*][b]Secretary:[/b] vakant

[*] [b]Italian Vice-Primat:[/b] Eminence [char]Gropius[/char]
[*] [b]French Vice-Primat:[/b] Monsignore [char]Tymothé de Nivellus[/char]
[*] [b]Dutch Vice-Primat:[/b] Monsignore [char]Alexei Kosygin[/char]
[*] [b]German Vice-Primat:[/b] Eminence [char]Oberon.[/char]
[*] [b]Slovenian Vice-Primat:[/b] vakant[/list][/list] [/i]

[i]The First Vice-Primat will have the authorization to speak in my name if, and only if, i am absent for 2 days and an important matter must be resolved[/i][/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] Done at Rome, the 24th day of April of the year of Grace MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]






Citation:



    Ernennung des Primats der CESE, seiner Vize-Primas und seines Erste Vize-Primas

    Von Seiner Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas of CESE, Kardinal-Erzbischof, Präfekt innerhalb der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Praepositus Generalis der Jesuiten, Kardinal-Inquisitor etc. etc. etc. Landgrafen von Trier, Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia unter dem Licht der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:

      Ich habe die Ehre zu verkünden, dass die Wahl der Groß-Elektoren, gewählt und entsandt von den einzelnen geodogmatischen Zonen unseres Primats, mich zum neuen Oberhaupt der CESE zum Cardinal-Primas des Heiligen römischen Kaiserreiches gewählt haben. In dieser Funktion stehe ich den geodogmatischen Zonen als Cardinal-Primas vor und werden versuchen mit meinem Team aus Vice-Primaten, den Kardinälen und Bischöfen aus unserem gemeinsamen Primats eine wohlgefällige und gottesfürchtige Basis zu schaffen, die unserer Heiligen Mutter Kirche und unserem allmächtigen Schöpfer zur Ehre gereicht. Hierfür habe ich zunächst einen Ersten Vize-Primas ernannt, der mich in Abwesenheit vertritt und als ständiger Berater zur Verfügung steht. Die Suche nach Vize-Primaten aus allen geodogmatischen Zonen läuft unterdessen auf Hochtouren und wird alsbald zu fruchtbaren Ergebnissen führen. Bis dahin können alle überregionalen, geodogmatischen Anfragen an die CESE an mich oder Eminenz Arduino I Della Scala [Gropius] gesandt werden.

      Es ist mir eine besondere Ehre meine Kraft und Energie zur Verfügung zu stellen und ich bedanke mich für das Vertrauen meiner Mitbrüder und der geodogmatischen Zonen.
      Möge Gott unseren Weg erleuchten und uns ein stetiger weiser Freund sein, der unseren Weg segnet, so wie unser Primat.

      • Primas: Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • Erster Vize-Primas: Eminenz [char]Gropius[/char]
        • Sonderberater der CESE in Sachen Schweiz: Monsignore [char]Tibere[/char]
        • Sekretär: vakant

        • italienischer Vize-Primas: Eminence [char]Gropius[/char]
        • französischer Vize-Primas: Monsignore [char]Tymothé de Nivellus[/char]
        • niederländischer Vize-Primas: Monsignore [char]Alexei Kosygin[/char]
        • deutscher Vize-Primas: Eminenz [char]Oberon.[/char]
        • slovenischer Vize-Primas: vakant


      Der Erste Vize-Primat wird die Erlaubnis haben, in meinem Namen zu sprechen, wenn, und nur wenn, ich für 2 Tage abwesend bin und eine wichtige Angelegenheit gelöst werden muss.


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    gegeben in Rom, am 24. April im Jahr der Gnade MCDLXVII.





Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Ernennung des Primats der CESE, seiner Vize-Primas und seines Erste Vize-Primas [/size] [/b][/color]

[i][b]Von Seiner Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas of CESE, Kardinal-Erzbischof, Präfekt innerhalb der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Praepositus Generalis der Jesuiten, Kardinal-Inquisitor etc. etc. etc.  Landgrafen von Trier, Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia unter dem Licht der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:[/b]

[list]Ich habe die Ehre zu verkünden, dass die Wahl der Groß-Elektoren, gewählt und entsandt von den einzelnen geodogmatischen Zonen unseres Primats, mich zum neuen Oberhaupt der CESE zum Cardinal-Primas des Heiligen römischen Kaiserreiches gewählt haben. In dieser Funktion stehe ich den geodogmatischen Zonen als Cardinal-Primas vor und werden versuchen mit meinem Team aus Vice-Primaten, den Kardinälen und Bischöfen aus unserem gemeinsamen Primats eine wohlgefällige und gottesfürchtige Basis zu schaffen, die unserer Heiligen Mutter Kirche und unserem allmächtigen Schöpfer zur Ehre gereicht. Hierfür habe ich zunächst einen Ersten Vize-Primas ernannt, der mich in Abwesenheit vertritt und als ständiger Berater zur Verfügung steht. Die Suche nach Vize-Primaten aus allen geodogmatischen Zonen läuft unterdessen auf Hochtouren und wird alsbald zu fruchtbaren Ergebnissen führen. Bis dahin können alle überregionalen, geodogmatischen Anfragen an die CESE an mich oder [u]Eminenz Arduino I Della Scala [Gropius][/u] gesandt werden.

Es ist mir eine besondere Ehre meine Kraft und Energie zur Verfügung zu stellen und ich bedanke mich für das Vertrauen meiner Mitbrüder und der geodogmatischen Zonen.
Möge Gott unseren Weg erleuchten und uns ein stetiger weiser Freund sein, der unseren Weg segnet, so wie unser Primat.

[list][*] [b]Primas:[/b] Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

[list][*] [b]Erster Vize-Primas: [/b]Eminenz [char]Gropius[/char]
[*][b]Sonderberater der CESE in Sachen Schweiz[/b]: Monsignore [char]Tibere[/char]
[*][b]Sekretär:[/b] vakant

[*] [b]italienischer Vize-Primas:[/b] Eminence [char]Gropius[/char]
[*] [b]französischer Vize-Primas:[/b] Monsignore [char]Tymothé de Nivellus[/char]
[*] [b]niederländischer Vize-Primas:[/b] Monsignore [char]Alexei Kosygin[/char]
[*] [b]deutscher Vize-Primas:[/b] Eminenz [char]Oberon.[/char]
[*] [b]slovenischer Vize-Primas:[/b] vakant[/list][/list] [/i]

[i]Der Erste Vize-Primat wird die Erlaubnis haben, in meinem Namen zu sprechen, wenn, und nur wenn, ich für 2 Tage abwesend bin und eine wichtige Angelegenheit gelöst werden muss.[/i][/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] gegeben in Rom, am 24. April im Jahr der Gnade MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]





Citation:



    Nomination de la Primatie du CESE, de ses Vice-Primas et de ses Premiers Vice-Primas.

    Par Son Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas du CESE, Cardinal Archevêque, Préfet au sein de la Congrégation pour la Diffusion de la foi, Archevêque de Trèves, Praepositus-Generalis des Jésuites, Cardinal-Inquisiteur, etc. etc. etc. Landgraviat de Trèves, Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos :

      J'ai l'honneur d'annoncer que l'élection des Grands Électeurs, élus et délégués par les différentes zones géodogmatiques de notre Primatie, m'ont élu comme nouveau chef du CESE au Primas du Saint Empire Romain. Dans cette fonction, je préside les zones géodogmatiques en tant que Cardinaux Primas et j'essaierai, avec mon équipe de Vice-Primas, Cardinaux et Evêques, de créer de notre Primatie commun une base agréable et pieuse qui honorera notre Eglise, notre Dieu. A cette fin, j'ai d'abord nommé un Premier Vice-Primas pour me représenter in absentia et être mon conseiller permanent. La recherche d'un Vice-Primas dans toutes les zones géodogmatiques est excellente et conduira à des résultats fructueux. D'ici là, toutes les demandes géodogmatiques suprarégionales adressées au CESE peuvent être adressées à Eminence Arduino I Della Scala [Gropius] ou à moi-même.

      C'est un honneur particulier pour moi d'apporter ma force et mon énergie et je remercie mes confrères et les zones géodogmatiques pour leur confiance.
      Que Dieu éclaire notre chemin et soit un ami constant et sage qui bénit notre chemin et notre Primatie.

      • Primas: Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

        • Premier vice-primat: Éminence[char]Gropius[/char]
        • Conseiller spécial du CESE en cas de Suisse: Monseigneur [char]Tibere[/char]
        • Secrétaire: vakant

        • Vice-Primas italophone: Éminence [char]Gropius[/char]
        • Vice-Primas francophone: Monseigneur [char]Tymothé de Nivellus[/char]
        • Vice-Primas néerlandophone : Monseigneur [char]Alexei Kosygin[/char]
        • Vice-Primas germanophone : Éminence [char]Oberon.[/char]
        • Vize-Primas slovénophone: vakant


      Le Premier Vice-Primas aura l'autorisation de parler en Notre nom si, et seulement si, nous sommes absents pendant 2 jours et qu'une question importante doit être résolue.


    Benedictus qui venit in nomine Domine

    donnée à Rome, le 24 avril de l'année de grâce MCDLXVII.







Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Nomination de la Primatie du CESE, de ses Vice-Primas et de ses Premiers Vice-Primas. [/size] [/b][/color]

[i][b]Par Son Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas du CESE, Cardinal Archevêque, Préfet au sein de la Congrégation pour la Diffusion de la foi, Archevêque de Trèves, Praepositus-Generalis des Jésuites, Cardinal-Inquisiteur, etc. etc. etc.  Landgraviat de Trèves, Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos :[/b]

[list]J'ai l'honneur d'annoncer que l'élection des Grands Électeurs, élus et délégués par les différentes zones géodogmatiques de notre Primatie, m'ont élu comme nouveau chef du CESE au Primas du Saint Empire Romain. Dans cette fonction, je préside les zones géodogmatiques en tant que Cardinaux Primas et j'essaierai, avec mon équipe de Vice-Primas, Cardinaux et Evêques, de créer de notre Primatie commun une base agréable et pieuse qui honorera notre Eglise, notre Dieu. A cette fin, j'ai d'abord nommé un Premier Vice-Primas pour me représenter in absentia et être mon conseiller permanent. La recherche d'un Vice-Primas dans toutes les zones géodogmatiques est excellente et conduira à des résultats fructueux. D'ici là, toutes les demandes géodogmatiques suprarégionales adressées au CESE peuvent être adressées à [u]Eminence Arduino I Della Scala [Gropius][/u] ou à moi-même.

C'est un honneur particulier pour moi d'apporter ma force et mon énergie et je remercie mes confrères et les zones géodogmatiques pour leur confiance.
Que Dieu éclaire notre chemin et soit un ami constant et sage qui bénit notre chemin et notre Primatie.

[list][*] [b]Primas:[/b] Éminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle

[list][*] [b]Premier vice-primat: [/b]Éminence[char]Gropius[/char]
[*][b]Conseiller spécial du CESE en cas de Suisse[/b]: Monseigneur [char]Tibere[/char]
[*][b]Secrétaire:[/b] vakant

[*] [b]Vice-Primas italophone:[/b] Éminence [char]Gropius[/char]
[*] [b]Vice-Primas francophone:[/b] Monseigneur [char]Tymothé de Nivellus[/char]
[*] [b]Vice-Primas néerlandophone :[/b] Monseigneur [char]Alexei Kosygin[/char]
[*] [b]Vice-Primas germanophone :[/b] Éminence [char]Oberon.[/char]
[*] [b]Vize-Primas slovénophone: [/b] vakant[/list][/list] [/i]

[i]Le Premier Vice-Primas aura l'autorisation de parler en Notre nom si, et seulement si, nous sommes absents pendant 2 jours et qu'une question importante doit être résolue.
[/i][/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] donnée à Rome, le 24 avril de l'année de grâce MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Sam Mai 04, 2019 2:07 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    Strasbourg
    Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
    Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII



      Thibaud d' Irissarri is dead


      To all faithful and non-believers
      To all friends and enemies
      To all you people who read this
      To the Imperial Family
      To the ruling and family dynasties of the SRING
      To the citizens of the Empire
      To the clergy



      I, his Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Bishop of St. John the Martyr, Archbishop of Trier, Cardinal-Primas of the SRING, Cardinal-Vice Chancellor of the CDF, Cardinal-Inquisitor of the International Inquisition, etc., Imperial Chancellor for Religious Affairs, Landgrave of Trier, Count of Marquartstein, Count of Northeim, Count of Senigallia under the Light of the Archangels and the Grace of the Lord proclaim in my function as Cardinal Primate of the Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae:


        Our beloved emperor is gone.


        In the darkest hour of our grief we must announce to mankind the loss of one of our greatest and it is visibly hard for us to cope with this. It is the sad duty of the Holy Mother Church to confirm that our beloved Son, Father, Husband, Friend and Emperor, by God's grace, has forever started his journey to the Solar Paradise. His body is redeemed from the torments of mortal life and yet we who remain behind are mute and full of sorrow. This is our destiny until we also start our last journey in which we are united with our ancestors and loved ones.
        Today the world mourns in deep sadness the loss, the grace and the being we have lost with all its facets. In remembrance of his work, his life all churches and cathedrals should ring at noon and the faithful should gather for prayer and farewell.

        Our Emperor will receive a 7-day Death Watch in the Cathedral of Strasbourg. There it will be possible to personally say goodbye to him and to remember him, to pray for his immortal soul and of course it will also be possible to pay condolences there.
        On Sunday the 12th of May, the day of the Lord, we will say thank you to Thibaud in a requiem and accompany his soul and intercede for him.

        As Aristotts we believe in the resurrection in paradise. The judgement of God will be pronounced and the intercession and prayer which should accompany our emperor on his journey and strengthen him will remain with us, because we as Aristotts live in communion with our ancestors who are connected with us in the Solar Paradise.
        This is the consolation that sweeps away the mist of sorrow, nothing will be as it was but we live in the certainty that this is not a farewell but a goodbye - we will see each other again.

        Rest in peace Thibaud - we accompany you with our love and friendship.


      Through HIM and with HIM and in HIM - thanks to God and the holy prophets

      Benedictus qui venit in nomine Domine


      H. E. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle
      Cardinal-Primat of the Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
      Cardinal-Bishop of St. John the Martyr
      Cardinal Archbishop of Trier
      etc.






------------------------------------------------------------


Citation:



    Straßburg
    Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
    Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII


      Thibaud d' Irissarri ist gestorben.


      An alle Gläubigen und Ungläubigen.
      An alle Freunde und Feinde
      An alle, die ihr das hier liest
      An die kaiserliche Familie
      An die Herrscher- und Familiendynastien der SRING
      An die Bürger des Imperiums
      An den Klerus



      Ich, Seine Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Bischof von St. Johannes dem Märtyrer, Erzbischof von Trier, Kardinal-Primas des SRING, Kardinal-Vize-Kanzler des CDF, Kardinal-Inquisitor der Internationalen Inquisition, etc, Imperialer Kanzler für religiöse Angelegenheiten, Landgraf von Trier, Graf von Marquartstein, Graf von Northeim, Graf von Senigallia im Licht der Erzengel und der Gnade des Herrn verkünde in meiner Funktion als Kardinal-Primas des Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae:


        Unser geliebter Kaiser ist von uns gegangen.


        In der dunkelsten Stunde unserer Trauer müssen wir der Menschheit den Verlust einen unserer Größten verkünden und es fällt uns sichtlich schwer dies zu verkraften. Es ist die traurige Pflicht der Heiligen Mutter Kirche zu bestätigen, dass unser geliebter Sohn, Vater, Ehemann, Freund und Kaiser von Gottes Gnaden für immer seinen Weg ins Solare Paradies angetreten ist. Sein Leib ist erlöst von den Qualen des irdischen Lebens und doch sind wir, die wir zurückbleiben stumm und voller Trauer. Dies ist unser Schicksal bis auch wir dareinst unseren letzten Weg antreten, in welcher wir mit unseren Ahnen und Lieben gemeinsam vereint werden.
        Die Welt beweint heute in tiefer Betroffenheit den Verlust, die Grazie und das Wesen welches wir verloren haben mit all seinen Fassetten. In Gedenken an sein Wirken, sein Leben sollen alle Kirchen und Kathedralen zur Mittagsstunde läuten und die Gläubigen sollen sich versammeln zum Gebet und zum Abschied.

        Unser Kaiser wird eine Totenwache von 7 Tagen in der Kathedrale von Straßbourg erhalten. Dort aufgebahrt ist es möglich sich persönlich von ihm zu verabschieden und seiner zu gedenken, für seine unsterbliche Seele zu beten und natürlich ist es auch möglich dort zu kondolieren.
        Am Sonntag dem 12. Mai, dem Tag des Herrn, werden wir in einem Requiem uns von Thibaud verabschieden und seine Seele begleiten und beim Herrn Fürbitte halten.

        Als Aristoten glauben wir an die Auferstehung im Paradies. Das Urteil Gottes wird gefällt und uns bleibt die Fürbitte und das Gebet die unserem Kaiser begleiten sollen auf seine Reise und ihn stärken müssen, stärken sollen, denn wir als Aristoten leben in der Gemeinschaft mit unseren Ahnen die im Solaren Paradies mit uns verbunden sind.
        Dies ist der Trost der den Nebel der Trauer hinfortwischt, nichts wird so sein wie es war doch wir leben in der Gewissheit, dies ist kein Abschied sondern ein Auf Wiedersehen - wir sehen uns wieder.

        Ruhe in Frieden Thibaud - wir geleiten dich mit unserer Liebe und Freundschaft.


      Durch IHN und mit IHM und in IHM - Gott und den heiligen Propheten zum Dank

      Benedictus qui venit in nomine Domine


      S. Em. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle
      Kardinal-Primas des Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
      Kardinal-Bischof von St. Johannes dem Märtyrer
      Kardinal-Erzbischof von Trier
      etc.





---------------------------------


Citation:



    Strasbourg
    Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
    Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII



      Thibaud d'Irissarri est mort.


      A tous les croyants et incroyants.
      A tous les amis et ennemis
      A vous tous qui lisez ceci.
      À la famille impériale
      Aux souverains et aux dynasties familiales de SRING
      Aux citoyens de l'Empire
      Au clergé



      Moi, Son Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Evêque de Saint-Jean le Martyr, Archevêque de Trèves, Cardinal-Primas de SRING, Cardinal-Vice-chancelier de la CDF, Cardinal-Inquisiteur de l'Inquisition internationale, etc, Chancelier impérial pour les affaires religieuses, Landgrave de Trèves, Comte de Marquartstein, Comte de Northeim, Comte de Senigallia à la lumière des Archanges et de la grâce du Seigneur, proclamez en ma qualité de Cardinal-Primas du Sacrum Romanum Imperium Imperium Nationis Germanicae :


        Notre empereur bien-aimé est décédé.


        À l’heure la plus sombre de notre chagrin, nous devons annoncer à l’humanité la perte de l’un de nos plus grands et il nous est visiblement difficile de faire face à cette situation. C’est le triste devoir de la Sainte Mère Église de confirmer que notre bien-aimé Fils, Père, Mari, Ami et Empereur, par la grâce de Dieu, a à jamais commencé son voyage vers le Paradis solaire. Son corps est racheté des tourments de la vie de mortel et pourtant nous qui restons derrière, nous sommes muets et pleins de chagrin. C'est notre destin jusqu'à ce que nous commencions également notre dernier voyage dans lequel nous sommes unis à nos ancêtres et à nos êtres chers.
        Aujourd'hui, le monde pleure dans une profonde tristesse la perte, la grâce et l'être que nous avons perdus avec toutes ses facettes. En souvenir de son travail, de sa vie, toutes les églises et cathédrales doivent sonner à midi et les fidèles se rassembler pour la prière et les adieux.

        Notre empereur recevra une veillée de 7 jours dans la cathédrale de Strasbourg. Là, il sera possible de lui dire adieux et de se souvenir de lui, de prier pour son âme immortelle et, bien sûr, de présenter ses condoléances.
        Dimanche, le12 mai, jour du Seigneur, nous remercierons Thibaud au cours d'un requiem et accompagnerons son âme et intercéderons pour lui.

        Tout comme Aristote, nous croyons en la résurrection au paradis. Le jugement de Dieu sera prononcé et l'intercession et la prière qui devraient accompagner notre empereur dans son voyage et le fortifier resteront avec nous, car nous, tout comme Aristote, vivons en communion avec nos ancêtres qui sont connectés à nous dans le paradis solaire.
        C’est la consolation qui emporte le brouillard du chagrin, rien n’est plus comme avant, mais nous vivons dans la certitude que ce n’est pas un adieu mais un au revoir - nous nous reverrons.

        Repose en paix Thibaud - nous t'accompagnons de notre amour et de notre amitié.


      Par LUI et avec LUI et en LUI - pour remercier Dieu et les Saints Prophètes

      Benedictus qui venit in nomine Domine


      Em. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle
      Cardinal-Primas du Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
      Cardinal-évêque de Saint-Jean le Martyr
      Cardinal Archevêque de Trèves
      etc.





-------------------------------------


Citation:



    Strasburgo
    Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
    Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII



      Thibaud d'Irissarri è morto


      A tutti i fedeli e ai non credenti
      A tutti gli amici e nemici
      A tutti voi che leggerete
      Alla Famiglia Imperiale
      Ai regnanti e alle famiglie e dinastie dello SRING
      A tutti i cittadini dell'Impero
      Al clero



      Io, Sua Eminenza Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinale-Vescovo di San Giovanni Martire, Arcivescovo di Trier, Cardinale-Primate dello SRING, Cardinale-Vice Cancelliere della CDF, Cardinale-Inquisitore dell'Inquisizione Internazionale, ecc., Cancelliere Imperiale per gli Affari Religiosi, Langravio di Treviri, Conte di Marquartstein, Conte di Northeim, Conte di Senigallia sotto la luce degli Arcangeli e la grazia del Signore proclamano nella mia funzione di Cardinale Primate del Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae:


        Il nostro amato Imperatore è spirato.


        Nell'ora più buia del nostro dolore dobbiamo annunciare all'umanità la perdita di uno dei più grandi ed è visibilmente difficile per noi far fronte a questo. È un triste dovere della Santa Madre Chiesa confermare che il nostro amato Figlio, Padre, Marito, Amico e Imperatore, per grazia di Dio, ha iniziato per sempre il suo viaggio nel Paradiso Solare. Il suo corpo è redento dai tormenti della vita mortale e tuttavia noi che rimaniamo indietro siamo muti e pieni di dolore. Questo è il nostro destino finché non iniziamo anche il nostro ultimo viaggio in cui siamo uniti ai nostri antenati e ai nostri cari.
        Oggi il mondo piange nella profonda tristezza la perdita, la grazia e l'essere che abbiamo perso con tutte le sue sfaccettature. In ricordo della sua opera, la sua vita tutte le chiese e le cattedrali suoneranno a mezzogiorno e i fedeli si raduneranno per la preghiera e l'addio.

        Il nostro Imperatore riceverà un veglia funebre di 7 giorni nella cattedrale di Strasburgo. Lì sarà possibile dirgli addio personalmente e ricordarlo, pregare per la sua anima immortale e naturalmente sarà anche possibile presentare le proprie condoglianze.
        Domenica 12 maggio, giorno del Signore, diremo grazie a Thibaud in un requiem e accompagneremo la sua anima e intercedere per lui.

        Come Aristotele crediamo nella risurrezione nel paradiso. Il giudizio di Dio sarà pronunciato e l'intercessione e la preghiera che dovrebbero accompagnare il nostro imperatore nel suo cammino e rafforzarlo rimarranno con noi, perché noi come Aristotele viviamo in comunione con i nostri antenati che sono connessi con noi nel Paradiso Solare.
        Questa è la consolazione che spazza via la nebbia del dolore, nulla sarà come era ma viviamo nella certezza che non è un addio ma un arrivederci - ci rivedremo.

        Riposa in pace Thibaud - ti accompagneremo con il nostro amore e amicizia.


      Attraverso LUI e con LUI e in LUI - grazie a Dio e ai santi profeti

      Benedictus qui venit in nomine Domine


      S. E. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle
      Cardinale-Primate del Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
      Cardinale-Vescovo di San Giovanni Martire
      Arcivescovo di Trier
      etc.


Code:
[quote][list][size=24]   ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size] [img]https://up.picr.de/35640165co.png[/img] [size=24]    ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size]   

[size=18][color=black][b]
Strasbourg
Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII[/b][/color][/size]

[list][b]
[color=indigo][size=18]Thibaud d' Irissarri is dead[/size][/color][/b]

[b]To all faithful and non-believers
To all friends and enemies
To all you people who read this
To the Imperial Family
To the ruling and family dynasties of the SRING
To the citizens of the Empire
To the clergy[/b]

[b]
I, his Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Bishop of St. John the Martyr, Archbishop of Trier, Cardinal-Primas of the SRING, Cardinal-Vice Chancellor of the CDF, Cardinal-Inquisitor of the International Inquisition, etc., Imperial Chancellor for Religious Affairs, Landgrave of Trier, Count of Marquartstein, Count of Northeim, Count of Senigallia under the Light of the Archangels and the Grace of the Lord proclaim in my function as Cardinal Primate of the Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae:
[/b]

[list]Our beloved emperor is gone.[/list]

[list]In the darkest hour of our grief we must announce to mankind the loss of one of our greatest and it is visibly hard for us to cope with this. It is the sad duty of the Holy Mother Church to confirm that our beloved Son, Father, Husband, Friend and Emperor, by God's grace, has forever started his journey to the Solar Paradise.  His body is redeemed from the torments of mortal life and yet we who remain behind are mute and full of sorrow. This is our destiny until we also start our last journey in which we are united with our ancestors and loved ones.
Today the world mourns in deep sadness the loss, the grace and the being we have lost with all its facets. In remembrance of his work, his life all churches and cathedrals should ring at noon and the faithful should gather for prayer and farewell.

Our Emperor will receive a 7-day Death Watch in the Cathedral of Strasbourg. There it will be possible to personally say goodbye to him and to remember him, to pray for his immortal soul and of course it will also be possible to pay condolences there.
On Sunday the 12th of May, the day of the Lord, we will say thank you to Thibaud in a requiem and accompany his soul and intercede for him.

As Aristotts we believe in the resurrection in paradise. The judgement of God will be pronounced and the intercession and prayer which should accompany our emperor on his journey and strengthen him will remain with us, because we as Aristotts live in communion with our ancestors who are connected with us in the Solar Paradise.
This is the consolation that sweeps away the mist of sorrow, nothing will be as it was but we live in the certainty that this is not a farewell but a goodbye - we will see each other again.

Rest in peace Thibaud - we accompany you with our love and friendship.
 [/list]

Through HIM and with HIM and in HIM - thanks to God and the holy prophets

Benedictus qui venit in nomine Domine

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img]
[b]H. E. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle[/b]
Cardinal-Primat of the Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Cardinal-Bishop of St. John the Martyr
Cardinal Archbishop of Trier
etc.[/list][/list][/quote]





------------------------------------------------------------


[quote][list][size=24]   ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size] [img]https://up.picr.de/35640165co.png[/img] [size=24]    ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size]   

[size=18][color=black][b]
Straßburg
Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII[/b][/color][/size]
[list][b]
[color=indigo][size=18]Thibaud d' Irissarri ist gestorben.[/size][/color][/b]

[b]An alle Gläubigen und Ungläubigen.
An alle Freunde und Feinde
An alle, die ihr das hier liest
An die kaiserliche Familie
An die Herrscher- und Familiendynastien der SRING
An die Bürger des Imperiums
An den Klerus[/b]

[b]
Ich, Seine Eminenz Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Bischof von St. Johannes dem Märtyrer, Erzbischof von Trier, Kardinal-Primas des SRING, Kardinal-Vize-Kanzler des CDF, Kardinal-Inquisitor der Internationalen Inquisition, etc, Imperialer Kanzler für religiöse Angelegenheiten, Landgraf von Trier, Graf von Marquartstein, Graf von Northeim, Graf von Senigallia im Licht der Erzengel und der Gnade des Herrn verkünde in meiner Funktion als Kardinal-Primas des Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae:
[/b]

[list]Unser geliebter Kaiser ist von uns gegangen.[/list]

[list]In der dunkelsten Stunde unserer Trauer müssen wir der Menschheit den Verlust einen unserer Größten verkünden und es fällt uns sichtlich schwer dies zu verkraften. Es ist die traurige Pflicht der Heiligen Mutter Kirche zu bestätigen, dass unser geliebter Sohn, Vater, Ehemann, Freund und Kaiser von Gottes Gnaden für immer seinen Weg ins Solare Paradies angetreten ist. Sein Leib ist erlöst von den Qualen des irdischen Lebens und doch sind wir, die wir zurückbleiben stumm und voller Trauer. Dies ist unser Schicksal bis auch wir dareinst unseren letzten Weg antreten, in welcher wir mit unseren Ahnen und Lieben gemeinsam vereint werden.
Die Welt beweint heute in tiefer Betroffenheit den Verlust, die Grazie und das Wesen welches wir verloren haben mit all seinen Fassetten. In Gedenken an sein Wirken, sein Leben sollen alle Kirchen und Kathedralen zur Mittagsstunde läuten und die Gläubigen sollen sich versammeln zum Gebet und zum Abschied.

Unser Kaiser wird eine Totenwache von 7 Tagen in der Kathedrale von Straßbourg erhalten. Dort aufgebahrt ist es möglich sich persönlich von ihm zu verabschieden und seiner zu gedenken, für seine unsterbliche Seele zu beten und natürlich ist es auch möglich dort zu kondolieren.
Am Sonntag dem 12. Mai, dem Tag des Herrn, werden wir in einem Requiem uns von Thibaud verabschieden und seine Seele begleiten und beim Herrn Fürbitte halten.

Als Aristoten glauben wir an die Auferstehung im Paradies. Das Urteil Gottes wird gefällt und uns bleibt die Fürbitte und das Gebet die unserem Kaiser begleiten sollen auf seine Reise und ihn stärken müssen, stärken sollen, denn wir als Aristoten leben in der Gemeinschaft mit unseren Ahnen die im Solaren Paradies mit uns verbunden sind.
Dies ist der Trost der den Nebel der Trauer hinfortwischt, nichts wird so sein wie es war doch wir leben in der Gewissheit, dies ist kein Abschied sondern ein Auf Wiedersehen - wir sehen uns wieder.

Ruhe in Frieden Thibaud - wir geleiten dich mit unserer Liebe und Freundschaft.
 [/list]

Durch IHN und mit IHM und in IHM - Gott und den heiligen Propheten zum Dank

Benedictus qui venit in nomine Domine

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img]
[b]S. Em. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle[/b]
Kardinal-Primas des Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Kardinal-Bischof von St. Johannes dem Märtyrer
Kardinal-Erzbischof von Trier
etc.[/list][/list][/quote]




---------------------------------


[quote][list][size=24]   ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size] [img]https://up.picr.de/35640165co.png[/img] [size=24]    ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size]   

[size=18][color=black][b]
Strasbourg
Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII[/b][/color][/size]

[list][b]
[color=indigo][size=18]Thibaud d'Irissarri est mort.[/size][/color][/b]

[b]A tous les croyants et incroyants.
A tous les amis et ennemis
A vous tous qui lisez ceci.
À la famille impériale
Aux souverains et aux dynasties familiales de SRING
Aux citoyens de l'Empire
Au clergé[/b]

[b]
Moi, Son Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Evêque de Saint-Jean le Martyr, Archevêque de Trèves, Cardinal-Primas de SRING, Cardinal-Vice-chancelier de la CDF, Cardinal-Inquisiteur de l'Inquisition internationale, etc, Chancelier impérial pour les affaires religieuses, Landgrave de Trèves, Comte de Marquartstein, Comte de Northeim, Comte de Senigallia à la lumière des Archanges et de la grâce du Seigneur, proclamez en ma qualité de Cardinal-Primas du Sacrum Romanum Imperium Imperium Nationis Germanicae :
[/b]

[list]Notre empereur bien-aimé est décédé.[/list]

[list]À l’heure la plus sombre de notre chagrin, nous devons annoncer à l’humanité la perte de l’un de nos plus grands et il nous est visiblement difficile de faire face à cette situation. C’est le triste devoir de la Sainte Mère Église de confirmer que notre bien-aimé Fils, Père, Mari, Ami et Empereur, par la grâce de Dieu, a à jamais commencé son voyage vers le Paradis solaire. Son corps est racheté des tourments de la vie de mortel et pourtant nous qui restons derrière, nous sommes muets et pleins de chagrin. C'est notre destin jusqu'à ce que nous commencions également notre dernier voyage dans lequel nous sommes unis à nos ancêtres et à nos êtres chers.
Aujourd'hui, le monde pleure dans une profonde tristesse la perte, la grâce et l'être que nous avons perdus avec toutes ses facettes. En souvenir de son travail, de sa vie, toutes les églises et cathédrales doivent sonner à midi et les fidèles se rassembler pour la prière et les adieux.

Notre empereur recevra une veillée de 7 jours dans la cathédrale de Strasbourg. Là, il sera possible de lui dire adieux et de se souvenir de lui, de prier pour son âme immortelle et, bien sûr, de présenter ses condoléances.
Dimanche, le12 mai, jour du Seigneur, nous remercierons Thibaud au cours d'un requiem et accompagnerons son âme et intercéderons pour lui.

Tout comme Aristote, nous croyons en la résurrection au paradis. Le jugement de Dieu sera prononcé et l'intercession et la prière qui devraient accompagner notre empereur dans son voyage et le fortifier resteront avec nous, car nous, tout comme Aristote, vivons en communion avec nos ancêtres qui sont connectés à nous dans le paradis solaire.
C’est la consolation qui emporte le brouillard du chagrin, rien n’est plus comme avant, mais nous vivons dans la certitude que ce n’est pas un adieu mais un au revoir - nous nous reverrons.

Repose en paix Thibaud - nous t'accompagnons de notre amour et de notre amitié.
 [/list]

Par LUI et avec LUI et en LUI - pour remercier Dieu et les Saints Prophètes

Benedictus qui venit in nomine Domine

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img]
[b]Em. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle[/b]
Cardinal-Primas du Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Cardinal-évêque de Saint-Jean le Martyr
Cardinal Archevêque de Trèves
etc.[/list][/list][/quote]




-------------------------------------


[quote][list][size=24]   ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size] [img]https://up.picr.de/35640165co.png[/img] [size=24]    ※[/size]   [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][size=24]   ※[/size]   

[size=18][color=black][b]
Strasburgo
Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Dies nonas IV. Maius anno Domini MCDLXVII[/b][/color][/size]

[list][b]
[color=indigo][size=18]Thibaud d'Irissarri è morto[/size][/color][/b]

[b]A tutti i fedeli e ai non credenti
A tutti gli amici e nemici
A tutti voi che leggerete
Alla Famiglia Imperiale
Ai regnanti e alle famiglie e dinastie dello SRING
A tutti i cittadini dell'Impero
Al clero [/b]

[b]
Io, Sua Eminenza Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinale-Vescovo di San Giovanni Martire, Arcivescovo di Trier, Cardinale-Primate dello SRING, Cardinale-Vice Cancelliere della CDF, Cardinale-Inquisitore dell'Inquisizione Internazionale, ecc., Cancelliere Imperiale per gli Affari Religiosi, Langravio di Treviri, Conte di Marquartstein, Conte di Northeim, Conte di Senigallia sotto la luce degli Arcangeli e la grazia del Signore proclamano nella mia funzione di Cardinale Primate del Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae:
[/b]

[list]Il nostro amato Imperatore è spirato.[/list]

[list]Nell'ora più buia del nostro dolore dobbiamo annunciare all'umanità la perdita di uno dei più grandi ed è visibilmente difficile per noi far fronte a questo. È un triste dovere della Santa Madre Chiesa confermare che il nostro amato Figlio, Padre, Marito, Amico e Imperatore, per grazia di Dio, ha iniziato per sempre il suo viaggio nel Paradiso Solare. Il suo corpo è redento dai tormenti della vita mortale e tuttavia noi che rimaniamo indietro siamo muti e pieni di dolore. Questo è il nostro destino finché non iniziamo anche il nostro ultimo viaggio in cui siamo uniti ai nostri antenati e ai nostri cari.
Oggi il mondo piange nella profonda tristezza la perdita, la grazia e l'essere che abbiamo perso con tutte le sue sfaccettature. In ricordo della sua opera, la sua vita tutte le chiese e le cattedrali suoneranno a mezzogiorno e i fedeli si raduneranno per la preghiera e l'addio.

Il nostro Imperatore riceverà un veglia funebre di 7 giorni nella cattedrale di Strasburgo. Lì sarà possibile dirgli addio personalmente e ricordarlo, pregare per la sua anima immortale e naturalmente sarà anche possibile presentare le proprie condoglianze.
Domenica 12 maggio, giorno del Signore, diremo grazie a Thibaud in un requiem e accompagneremo la sua anima e intercedere per lui.

Come Aristotele crediamo nella risurrezione nel paradiso. Il giudizio di Dio sarà pronunciato e l'intercessione e la preghiera che dovrebbero accompagnare il nostro imperatore nel suo cammino e rafforzarlo rimarranno con noi, perché noi come Aristotele viviamo in comunione con i nostri antenati che sono connessi con noi nel Paradiso Solare.
Questa è la consolazione che spazza via la nebbia del dolore, nulla sarà come era ma viviamo nella certezza che non è un addio ma un arrivederci - ci rivedremo.

Riposa in pace  Thibaud - ti accompagneremo con il nostro amore e amicizia.
 [/list]

Attraverso LUI e con LUI e in LUI - grazie a Dio e ai santi profeti

Benedictus qui venit in nomine Domine

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img]
[b]S. E. Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle[/b]
Cardinale-Primate del Sacrum Romanum Imperium Nationis Germanicae
Cardinale-Vescovo di San Giovanni Martire
Arcivescovo di Trier 
etc.[/list][/list][/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Dim Mai 26, 2019 11:17 am    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Nominations des archevêques & des évêques de la zone francophone de la Primatie du Saint Empire Romain Germanique.


Nous, Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal Primat du Saint Empire Romain Germanique,
Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,



Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le vingt-troisième jour du mois de Mai de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.

Pour le Primat


Pour le Vice-Primat

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Dim Juil 21, 2019 11:54 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    Geneva and Savoy
    about the crisis, heresy and the Lions of Judah


    From His Eminence the Venerable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal of the Roman-Aristotelian Church de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas of the Church of the SRING, Vice-Chancellor of the Congregation for the Diffusion of the Faith, Archbishop of Trier, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Landgraviat of Trier, Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:

      I speak to you good and honourable citizens of Switzerland, Lorraine, Savoy, Franche Comté, Milano and all the italian citizens also to all those bordering countries of the German Kingdom and the Kingdom of France.

      Again the situation forces me to address the word to my brothers and sisters. Once again the scourge of the Lions of Judah has the people in detention and they believe that terrorism and aggression are the solution to their self-made problems. But God does not let himself be deceived, God looks into the souls of the misbelievers, the terrorists, who have already killed people during their actions. People who were totally innocent, who went their own way and were in peace with God. Our prayers and condolences go to the relatives, of this abominable massacre for which the Lions of Judah are to blame.

      The essence of these terrorists is to spread fear, chaos and death in order to justify their vain and arrogant demands that condemn the world as they are condemned by the whispers of the Creature without name.
      Their essence is violence and terror, and we do not negotiate with terrorists, we fight them with all the resources we have at our command, because terrorism has no place in this world.

      The primacy of the CESE stands here on the side of the Empire and calls on all the people of the region to join in the defence of the Empire - a coalition against terrorism that, in the spirit of the Lions of Judah, is poisoning and rotting the whole region. The CESE therefore joins the Emperor's call and expands it: This is an appeal to all those who have the courage in this conflict to oppose the tyranny of the Lions, who destabilize the entire zone by murdering and burning.
      The Church is the guardian of truth and the dogma which is united in the teachings of Aristotle and Christos, our prophets. It was Aristotle himself who raised the sword as a weapon of righteousness to defend the faith and this righteousness is the will of God and so it shall be done.

      Thus God sends defenders of the faith and I now call upon all those defenders to free the good citizens from the tyranny of the Lions and their comrades-in-arms, which understand mankind as an enemy. I call on all citizens to oppose the work of the creature and to fight the evil, the darkness that threatens all our soul and home. As Primate of CESE, I also, according to Canon Law Article 4 of the Preamble, liberate all clerics from the prohibition of weapons. In this hour, when faith and all its people are threatened, the clergy is also called to defend. All of you report to Tiberius, the responsible military coordinator of the Empire. We clerics, like everyone, must stand firm in the eye of darkness and give a light to all those who are willing to live, nurture and defend the commandments and virtues of God against the Demons of Judah, the Demons of the Scourge sent by the Creature without name to destroy our world.
      I also call upon the Holy Armies to coordinate with the secular powers and to stand together for all those people who are held hostage by the Lions of Judah and poison the world. The military coordinator Tiberius is also the contact person in this case.

      It is the holy duty of the Church and the faithful to protect creation and defend faith and so I call you all together - fight for the love of God and peace on earth. No power to terrorism.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    given in Rome on XXI Quintilis of the year of grace MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Geneva and Savoy [/size]
about the crisis, heresy and the Lions of Judah [/b][/color]

[i][b]From His Eminence the Venerable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal of the Roman-Aristotelian Church de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas of the Church of the SRING, Vice-Chancellor of the Congregation for the Diffusion of the Faith, Archbishop of Trier, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Landgraviat of Trier, Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:[/b][/i]

[list][i]I speak to you good and honourable citizens of Switzerland, Lorraine, Savoy, Franche Comté, Milano and all the italian citizens also to all those bordering countries of the German Kingdom and the Kingdom of France.

Again the situation forces me to address the word to my brothers and sisters. Once again the scourge of the Lions of Judah has the people in detention and they believe that terrorism and aggression are the solution to their self-made problems. But God does not let himself be deceived, God looks into the souls of the misbelievers, the terrorists, who have already killed people during their actions. People who were totally innocent, who went their own way and were in peace with God. Our prayers and condolences go to the relatives, of this abominable massacre for which the Lions of Judah are to blame.

The essence of these terrorists is to spread fear, chaos and death in order to justify their vain and arrogant demands that condemn the world as they are condemned by the whispers of the Creature without name.
Their essence is violence and terror, and we do not negotiate with terrorists, we fight them with all the resources we have at our command, because terrorism has no place in this world.
 
The primacy of the CESE stands here on the side of the Empire and calls on all the people of the region to join in the defence of the Empire - a coalition against terrorism that, in the spirit of the Lions of Judah, is poisoning and rotting the whole region. The CESE therefore joins the Emperor's call and expands it: This is an appeal to all those who have the courage in this conflict to oppose the tyranny of the Lions, who destabilize the entire zone by murdering and burning. 
The Church is the guardian of truth and the dogma which is united in the teachings of Aristotle and Christos, our prophets. It was Aristotle himself who raised the sword as a weapon of righteousness to defend the faith and this righteousness is the will of God and so it shall be done.

Thus God sends defenders of the faith and I now call upon all those defenders to free the good citizens from the tyranny of the Lions and their comrades-in-arms, which understand mankind as an enemy. I call on all citizens to oppose the work of the creature and to fight the evil, the darkness that threatens all our soul and home. [b]As Primate of CESE, I also, according to Canon Law Article 4 of the Preamble, liberate all clerics from the prohibition of weapons.[/b] In this hour, when faith and all its people are threatened, the clergy is also called to defend. All of you report to [b]Tiberius[/b], the responsible military coordinator of the Empire.  We clerics, like everyone, must stand firm in the eye of darkness and give a light to all those who are willing to live, nurture and defend the commandments and virtues of God against the Demons of Judah, the Demons of the Scourge sent by the Creature without name to destroy our world.
[b]I also call upon the Holy Armies to coordinate with the secular powers and to stand together for all those people who are held hostage by the Lions of Judah and poison the world.[/b] The military coordinator [b]Tiberius[/b] is also the contact person in this case.

It is the holy duty of the Church and the faithful to protect creation and defend faith and so I call you all together - fight for the love of God and peace on earth. No power to terrorism.[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] given in Rome on XXI Quintilis of the year of grace MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]


Citation:



    Genf und Savoyen
    über die Krise, die Häresie und die Löwen von Juda.


    Von Seiner Eminenz den ehrwürdigen Kalixtus Alain-Edmond, seines Zeichens Kardinal der Römisch-Aristotelischen Kirche de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas der Kirche des SRING, Vize-Kanzler der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Kardinal-Inquisitor, etc. etc. Landgraf von Trier, Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia unter dem Lichte der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:

      Ich spreche zu Euch ihr braven und ehrbaren Bürger der Schweiz, Lothringens, Savoyen, Franche Comté, Mailand und all die italienischen Bürger, auch zu all jenen angrenzenden Ländern des Deutschen Königreiches und des Königreichs von Frankreich.

      Erneut zwingt mich der Umstand das Wort an meine Brüder und Schwestern an euch zu richten. Erneut hat die Geißel der Löwen von Juda die Menschen in Haft und sie glauben, dass Terrorismus und Aggression die Lösung ihrer, selbstgemachten Probleme sind. Gott aber lässt sich nicht täuschen, Gott blickt in die Seelen der Irrgläubigen, der Terroristen, die in ihrer Aktion bereits Menschenleben gefordert haben. Menschen, die in ihrer Unschuld vollkommen waren, die ihre Wege gehen und mit Gott im Reinen waren. Unsere Gebete und Kondolenz gilt den Angehörigen, dieses abscheulichen Massakers, welches die Löwen von Juda zu verantworten haben.

      Das Wesen dieser Terroristen ist es Angst, Chaos und Tod zu verbreiten, um ihre nichtigen und arroganten Forderungen zu begründen, die die Welt verdammt, wie sie selbst verdammt sind, durch die Einflüsterungen der Kreatur ohne Namen.
      Ihr Wesen ist die Gewalt und Terror und mit Terroristen verhandeln wir nicht, wir bekämpfen sie mit allen Mitteln, die uns zur Verfügung stehen, denn für Terrorismus gibt es keinen Platz auf dieser Welt.

      Das Primat der CESE steht hier an der Seite des Kaiserreiches und ruft alle Menschen in der Region auf sich der Verteidigung des Kaiserreiches anzuschließen - einer Koalition gegen den Terrorismus der im Geiste der Löwen von Juda die gesamte Region vergiftet und verrotten lässt. Die CESE schließt sich daher dem Aufruf des Kaisers an und erweitert diesen: Dies ist ein Aufruf an alle, die in diesem Konflikt den Mut haben sich gegen die Tyrannei der Löwen zu stellen, welche mordend und brandschatzend die gesamte Zone destabilisieren.
      Die Kirche ist Hüterin der Wahrheit und des Dogmas welches geeint ist in den Lehren Aristoteles und Christos, unserer Propheten. Es war Aristoteles selbst, der zur Verteidigung des Glaubens das Schwert zur Waffe der Gerechtigkeit erhob und diese Gerechtigkeit ist der Wille Gottes und so soll es geschehen.

      So sendet Gott Verteidiger des Glaubens und all jene Verteidiger rufe ich nun auf die braven Bürger von der Tyrannei der Löwen und ihrer Mitstreiter zu befreien, die die Menschheit als Feind begreift. Ich rufe alle Bürger auf, sich dem Werk der Kreatur entgegen zu stellen und das Böse, die Finsternis zu bekämpfen die unser aller Seele und Heimat bedroht. Ich befreie als Primas der CESE zudem, gemäß Kanonischem Recht Artikel 4 der Präambel alle Kleriker vom Verbot der Waffe. In dieser Stunde, wo der Glauben und all ihrer Menschen bedroht ist, ist auch der Klerus aufgerufen zu verteidigen. Ihr alle meldet euch bei Tiberius dem zuständigen militärischen Koordinator des Kaiserreiches. Wir Kleriker müssen gleichsam, wie alle standhaft bleiben im Auge der Finsternis und all jenen ein Licht reichen, die willens sind die Gebote und Tugenden Gottes zu leben, zu pflegen und zu verteidigen gegen die Dämonen von Juda, den Dämonen der Geißel die gesendet sind von der Kreatur ohne Namen um unsere Welt zu zerstören.
      Ich rufe zudem die Heiligen Armeen auf, sich mit den weltlichen Mächten zu koordinieren und gemeinsam für all die Menschen einzutreten, die von den Löwen Judas als Geisel gehalten und als Geißel die Welt vergiften. Der militärische Koordinator Tiberius ist hier ebenfalls der Ansprechpartner.

      Es ist die Heilige Pflicht der Kirche und der Gläubigen die Schöpfung zu beschützen und den Glauben zu verteidigen und somit rufe ich euch alle zusammen - kämpft für die Liebe Gottes und den Frieden auf Erden. Keine Macht dem Terrorismus.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    gegeben in Rom am XXI Quintilis des Gnadenjahres MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Genf und Savoyen [/size]
über die Krise, die Häresie und die Löwen von Juda. [/b][/color]

[i][b]Von Seiner Eminenz den ehrwürdigen Kalixtus Alain-Edmond, seines Zeichens Kardinal der Römisch-Aristotelischen Kirche de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas der Kirche des SRING, Vize-Kanzler der Kongregation zur Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Kardinal-Inquisitor, etc. etc. Landgraf von Trier, Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia unter dem Lichte der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:[/b][/i]

[list][i]Ich spreche zu Euch ihr braven und ehrbaren Bürger der Schweiz, Lothringens, Savoyen, Franche Comté, Mailand und all die italienischen Bürger, auch zu all jenen angrenzenden Ländern des Deutschen Königreiches und des Königreichs von Frankreich.

Diese Welt, die von Gott geschenkt wurde und die er uns anvertraut hat, im Vertrauen darauf, dass wir Menschen als seine Kinder, mit ihr und all auf ihr lebenden Geschöpfen liebevoll, würdig und gerecht umgehen - diese Welt ist bedroht. Denn Gewalt, geboren aus dem Willen jener dunklen Kreatur pflanzt sich in das Herz derer die ihre eigenen von Gott gegebenen Kräften nicht vertrauen. Sie vergiftet den Körper und Geist, sie machen blind für die Liebe Gottes und dem heiligen Auftrag seine Schöpfung zu bewahren, sie fordern das Recht des Stärkeren wie es die Kreatur in der Schöpfungsgeschichte fälschlicherweise als rechtens verstand. Gott strafte dies ab und er straft jene Menschen gleichwohl ab, die sich dieses Verbrechens schuldig machen. Eben jenes Verbrechen werden wir alle, meine Brüder und Schwester, im Augenblick zeuge. In Genf züngeln die Flammen der Kreatur und verbrennen, ja verbannen das Gute und das Gerechte aus der Stadt, aus dem Kanton. Es ist ein Akt der Gewalt, wenn man heilige Stätten plündert, Diözesen ausraubt und Menschen, als Geschöpf Gottes tötet, sie bedroht und Gewalt antut, dies ist Sakrileg. Gelder die für Bedürftige, für Waisenhäuser, Krankenhäuser für die Ordensmission, für Seelsorge und dem Dienst am Menschen Verwendung finden gewaltsam zu entziehen bedeutet, Menschen die Grundlage ihrer Existenz zu nehmen. Dies ist inakzeptabel.
Die Löwen von Juda wie sie sich nennen sind eine kriminelle Organisation die seid vielen Jahren die Sicherheit der Schweiz und ihrer Bewohner gefährden. Sie sind vergiftet vom Gift der Kreatur ohne Namen. Sie wagen es im namen Gottes zu sprechen mit dem blutigen Schwert des Aggressors in der Hand. Sie wollen die Kirche vernichten die soviel Gutes getan hat und sie ersetzen durch ihre schändliche Ideologie der Gewalt, des Krieges und der Plünderei. Sie sind all das, was schlecht ist.

Ich rufe zu euch ihr Mitglieder der Löwen von Juda lasst ab von diesem Pfad der Gewalt, kommt zurück zum Pfad Gottes - lästert nicht seinen Namen indem ihr ihn beschmutzt und glaubt, ihr würdet reformieren und Gottes Wille bezeugen. Gott unterstützt niemals den Krieg von Aggressoren - ihr seid auf die Lügen der Kreatur hereingefallen und ich sorge mich auch in dieser Stunde um eure Seelen, die auf dem Pfad der Verdammnis wandern. Seid gewiss, es gibt einen Weg zurück zum Licht und ihr werdet immer ein Vertrauten in Gott finden, ihr müsst die Lügen der Kreatur überwinden folgt den Worten des Glaubens unserer Heiligen Mutter Kirche - folgt Gott und seinem Licht der Wahrheit und verlasst den Weg der Gewalt. Ich rufe euch auf, denn ihr seid ebenso Kinder Gottes.

Gleichsam Gott den Krieg verabscheut, so sendet er Verteidiger des Glaubens und all jene Verteidiger rufe ich nun auf die braven Bürger Genfs zu befreien von der Geißel der Löwen, die die Menschheit als Feind begreift. Ich rufe alle Bürger auf, sich dem Werk der Kreatur entgegen zu stellen und das Böse, die Finsternis zu bekämpfen die unser aller Seele und Heimat bedroht. [b]Ich befreie als Primas der CESE zudem, gemäß Kanonischem Recht Artikel 4 der Präambel die Kleriker vom Verbot der Waffe. [/b]In dieser Stunde, wo der Glauben und all ihrer Menschen bedroht ist, sind auch wir aufgerufen zu verteidigen. Ihr Kleriker müsst gleichsam, wie alle standhaft bleiben im Auge der Dunkelheit und all jenen ein Licht reichen, die willens sind die Gebote und Tugenden Gottes zu leben, zu pflegen und zu verteidigen.
[b]Ich rufe die Heiligen Armeen auf, sich mit den weltlichen Mächten zu koordinieren und gemeinsam für all die Menschen einzutreten, die von den Löwen Judas als Geisel gehalten und als Geißel die Welt vergiften.[/b]

Es ist die Heilige Pflicht der Kirche und der Gläubigen die Schöpfung zu beschützen und den Glauben zu verteidigen und somit rufe ich euch alle zusammen - kämpft für die Liebe Gottes und den Frieden auf Erden.
[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] gegeben in Rom am XXI. Quintilis des Gnadenjahres MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]



Citation:



    Genève et Savoie
    sur la crise, l'hérésie et les Lions de Juda.


    De Son Éminence le Vénérable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal de l'Église romaine aristotélicienne de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas de l'Église de SRING, Vice-chancelier de la Congrégation pour la diffusion de la foi, archevêque de Trèves, Cardinal Inquisiteur, etc. Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos :

      Je m'adresse à vous, bons et honorables citoyens de Suisse, de Lorraine, de Savoie, de Franche-Comté, Milan et tous les citoyens italiens ainsi qu'à tous les pays limitrophes du Royaume d'Allemagne et du Royaume de France.

      Encore une fois, les circonstances m'obligent à adresser la parole à mes frères et sœurs. Une fois de plus, le fléau des Lions de Juda maintient les gens en prison et ils croient que le terrorisme et l'agression sont la solution à leurs propres problèmes. Mais Dieu ne se laisse pas tromper, Dieu regarde dans l'âme des mécréants, des terroristes, qui ont déjà décimé des vies humaines dans leur action. Des gens qui étaient parfaits dans leur innocence, qui marchaient dans leurs voies et qui étaient purs avec Dieu. Nos prières et nos condoléances vont à nos proches, à cet abominable massacre dont les Lions de Juda sont responsables.

      L'essence de ces terroristes est de répandre la peur, le chaos et la mort afin de justifier leurs revendications vaines et arrogantes qui condamnent le monde comme ils sont condamnés par les murmures de la créature sans nom.
      Leur essence est la violence et la terreur, et nous ne négocions pas avec les terroristes, nous les combattons avec tous les moyens à notre disposition, car le terrorisme n'a pas sa place dans ce monde.

      La primauté du CESE est ici du côté de l'Empire et appelle tous les peuples de la région à se joindre à la défense de l'Empire - une coalition contre le terrorisme qui, dans l'esprit des Lions de Juda, empoisonne et pourrit la région entière. Le CESE se joint donc à l'appel de l'Empereur et l'élargit : C'est un appel à tous les courageux qui ont le courage dans ce conflit de s'opposer à la tyrannie des Lions, qui déstabilisent la zone entière en assassinant et en brûlant.
      L'Église est la gardienne de la vérité et du dogme qui est unie dans les enseignements d'Aristote et de Christos, nos prophètes. C'est Aristote lui-même qui a levé l'épée comme une arme de justice pour défendre la foi et cette justice est la volonté de Dieu et elle sera donc faite.

      Ainsi Dieu envoie des défenseurs de la foi et j'appelle maintenant tous ces défenseurs à libérer les bons citoyens de la tyrannie des Lions et de leurs camarades d'armes que les gens comprennent comme leurs ennemis. J'appelle tous les citoyens à s'opposer contre le travail de la créature et à combattre le mal, l'obscurité qui menace toute notre âme et notre foyer. En tant que primat du CESE, je libère aussi tous les clercs de l'interdiction des armes, conformément à l'article 4 du préambule du droit canon. En cette heure où la foi et tout son peuple sont menacés, le clergé est aussi appelé à se défendre. Vous êtes tous sous la direction de Tiberius, le coordinateur militaire responsable de l'empire. Nous, les clercs, nous devons en quelque sorte rester inébranlables dans l'Oeil des Ténèbres et donner une lumière à tous ceux qui veulent vivre, nourrir et défendre les commandements et les vertus de Dieu contre les Démons de Juda, les Démons du fléau envoyés par "La Crèature Sans Nom" ; pour détruire notre monde.
      J'appelle aussi les Saintes Armées à se coordonner avec les puissances séculières et à se tenir ensemble pour tous ceux qui sont pris en otage par les Lions de Juda et qui empoisonnent le monde en fléaux. Le coordinateur militaire Tiberius est également la personne de contact ici.

      C'est le saint devoir de l'Eglise et des fidèles de protéger la création et de défendre la foi et c'est pourquoi je vous appelle tous ensemble - luttez pour l'amour de Dieu et la paix sur terre. Aucun pouvoir au terrorisme.





    Benedictus qui venit in nomine Domine

    donnée à Rome, le XXI Quintilis de l'année de grâce MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18] Genève et Savoie [/size]
sur la crise, l'hérésie et les Lions de Juda. [/b][/color]

[i][b]De Son Éminence le Vénérable Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal de l'Église romaine aristotélicienne de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas de l'Église de SRING, Vice-chancelier de la Congrégation pour la diffusion de la foi, archevêque de Trèves, Cardinal Inquisiteur, etc. Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos :[/b][/i]

[list][i]Je m'adresse à vous, bons et honorables citoyens de Suisse, de Lorraine, de Savoie, de Franche-Comté, Milan et tous les citoyens italiens ainsi qu'à tous les pays limitrophes du Royaume d'Allemagne et du Royaume de France.

Encore une fois, les circonstances m'obligent à adresser la parole à mes frères et sœurs. Une fois de plus, le fléau des Lions de Juda maintient les gens en prison et ils croient que le terrorisme et l'agression sont la solution à leurs propres problèmes. Mais Dieu ne se laisse pas tromper, Dieu regarde dans l'âme des mécréants, des terroristes, qui ont déjà décimé des vies humaines dans leur action. Des gens qui étaient parfaits dans leur innocence, qui marchaient dans leurs voies et qui étaient purs avec Dieu. Nos prières et nos condoléances vont à nos proches, à cet abominable massacre dont les Lions de Juda sont responsables.

L'essence de ces terroristes est de répandre la peur, le chaos et la mort afin de justifier leurs revendications vaines et arrogantes qui condamnent le monde comme ils sont condamnés par les murmures de la créature sans nom.
Leur essence est la violence et la terreur, et nous ne négocions pas avec les terroristes, nous les combattons avec tous les moyens à notre disposition, car le terrorisme n'a pas sa place dans ce monde.
 
La primauté du CESE est ici du côté de l'Empire et appelle tous les peuples de la région à se joindre à la défense de l'Empire - une coalition contre le terrorisme qui, dans l'esprit des Lions de Juda, empoisonne et pourrit la région entière. Le CESE se joint donc à l'appel de l'Empereur et l'élargit : C'est un appel à tous les courageux qui ont le courage dans ce conflit de s'opposer à la tyrannie des Lions, qui déstabilisent la zone entière en assassinant et en brûlant.
L'Église est la gardienne de la vérité et du dogme qui est unie dans les enseignements d'Aristote et de Christos, nos prophètes. C'est Aristote lui-même qui a levé l'épée comme une arme de justice pour défendre la foi et cette justice est la volonté de Dieu et elle sera donc faite.

Ainsi Dieu envoie des défenseurs de la foi et j'appelle maintenant tous ces défenseurs à libérer les bons citoyens de la tyrannie des Lions et de leurs camarades d'armes que les gens comprennent comme leurs ennemis. J'appelle tous les citoyens à s'opposer contre le travail de la créature et à combattre le mal, l'obscurité qui menace toute notre âme et notre foyer. [b]En tant que primat du CESE, je libère aussi tous les clercs de l'interdiction des armes, conformément à l'article 4 du préambule du droit canon. [/b]En cette heure où la foi et tout son peuple sont menacés, le clergé est aussi appelé à se défendre. Vous êtes tous sous la direction de [b]Tiberius[/b], le coordinateur militaire responsable de l'empire.  Nous, les clercs, nous devons en quelque sorte rester inébranlables dans l'Oeil des Ténèbres et donner une lumière à tous ceux qui veulent vivre, nourrir et défendre les commandements et les vertus de Dieu contre les Démons de Juda, les Démons du fléau envoyés par "La Crèature Sans Nom" ; pour détruire notre monde.
[b]J'appelle aussi les Saintes Armées à se coordonner avec les puissances séculières et à se tenir ensemble pour tous ceux qui sont pris en otage par les Lions de Juda et qui empoisonnent le monde en fléaux[/b]. Le coordinateur militaire [b]Tiberius[/b] est également la personne de contact ici.

C'est le saint devoir de l'Eglise et des fidèles de protéger la création et de défendre la foi et c'est pourquoi je vous appelle tous ensemble - luttez pour l'amour de Dieu et la paix sur terre. Aucun pouvoir au terrorisme.

[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] donnée à Rome, le XXI Quintilis de l'année de grâce MCDLXVII. [/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Kalixtus
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 24 Fév 2013
Messages: 12721
Localisation: Roma, Palazzo Doria-Pamphilj

MessagePosté le: Ven Aoû 09, 2019 12:41 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:



    About the confessions (IG) within the Holy War

    From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal of the Roman-Aristotelian Church de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas of the Church of the SRING, Vice-Chancellor of the Congregation for the Diffusion of the Faith, Archbishop of Trier, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Landgraviat of Trier, Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:

      The following Edict of the Primate of CESE is issued to the Bishops and Clerics of the following Areas: Diocese of Augsburg, southern part of the diocese of Constance - including the territories of the Margraviate of Baden, for the Italian territories: Como, Pavia, Alessandria, Lodi, Novara and Milano, for the territory of the Duchy of Savoy, The Diocese of Geneva, the Diocese of Besancon

      During the stay of the Holy Armies and their allied Alliance Powers, such as the armies of SRING, all confessions (IG) shall be offered daily and free of charge to the Army at their respective place of stay. If the local parish administrators/parish priests are unable to do so, the bishops must appoint confessors. Opening confessions to God's warriors is a minimum obligation and a regular standard.

      Violation of this edict will be reported and will result in criminal prosecution.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    given in Rome on VI Sextilis of the year of grace MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18]About the confessions (IG) within the Holy War [/size] [/b][/color]

[i][b]From His Eminence Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal of the Roman-Aristotelian Church de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas of the Church of the SRING, Vice-Chancellor of the Congregation for the Diffusion of the Faith, Archbishop of Trier, Cardinal-Inquisitor, etc. etc. etc. Landgraviat of Trier, Count of Northeim, Count of Marquartstein, Count of Senigallia under the light of the Archangels and the will of the Prophets Aristotle and Christos:[/b][/i]

[list][i]The following Edict of the Primate of CESE is issued to the Bishops and Clerics of the following Areas: Diocese of Augsburg, southern part of the diocese of Constance - including the territories of the Margraviate of Baden, for the Italian territories: Como, Pavia, Alessandria, Lodi, Novara and Milano, for the territory of the Duchy of Savoy, The Diocese of Geneva, the Diocese of Besancon

During the stay of the Holy Armies and their allied Alliance Powers, such as the armies of SRING, all confessions (IG) shall be offered daily and free of charge to the Army at their respective place of stay. If the local parish administrators/parish priests are unable to do so, the bishops must appoint confessors. Opening confessions to God's warriors is a minimum obligation and a regular standard.

Violation of this edict will be reported and will result in criminal prosecution. [/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] given in Rome on VI Sextilis of the year of grace MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]


Citation:



    Confessions (IG) pendant la guerre sainte

    Par Son Éminence Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal de l'Église romaine aristotélicienne de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas de l'Église de la SRING, Vice-chancelier de la Congrégation pour la Diffusion de la Foi, Archévêque de Trêve, Cardinal-Inquisiteur etc. etc. etc. Landgraviat de Trèves, Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos:

      L'édit suivant du Primat du CESE est par la présente délivré aux évêques et aux clercs des régions suivantes : Diocèse d'Augsbourg, partie sud du diocèse de Constance - y compris les territoires du margraviat de Baden, pour les territoires italiens : Côme, Pavie, Alessandrie, Lodi, Novara et Milan, pour le territoire du Duché de Savoie, le Diocèse de Genève, le Diocèse de Besançon.

      Pendant le séjour des Saintes Armées et des Puissances alliées de l'Alliance, telles que les armées de SRING, toutes les Confessions (IG) sur le lieu de séjour respectif seront offertes à l'Armée quotidiennement et gratuitement. Si les administrateurs paroissiaux/prêtres paroissiaux locaux ne sont pas en mesure de le faire, les évêques doivent nommer des confesseurs. L'ouverture des confessions pour les combattants de Dieu est une obligation minimale et un standard régulier.

      Toute violation de ce décret sera signalée et fera l'objet de poursuites pénales.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    donnée à Rome le VI Sextilis de l'année de grâce MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18]Confessions (IG) pendant la guerre sainte [/size] [/b][/color]

[i][b]Par Son Éminence Kalixtus Alain-Edmond, Cardinal de l'Église romaine aristotélicienne de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal-Primas de l'Église de la SRING, Vice-chancelier de la Congrégation pour la Diffusion de la Foi, Archévêque de Trêve, Cardinal-Inquisiteur etc. etc. etc. Landgraviat de Trèves, Comte de Northeim, Comte de Marquartstein, Comte de Senigallia sous la lumière des Archanges et la volonté des prophètes Aristote et Christos:[/b][/i]

[list][i]L'édit suivant du Primat du CESE est par la présente délivré aux évêques et aux clercs des régions suivantes : Diocèse d'Augsbourg, partie sud du diocèse de Constance - y compris les territoires du margraviat de Baden, pour les territoires italiens : Côme, Pavie, Alessandrie, Lodi, Novara et Milan, pour le territoire du Duché de Savoie, le Diocèse de Genève, le Diocèse de Besançon.

Pendant le séjour des Saintes Armées et des Puissances alliées de l'Alliance, telles que les armées de SRING, toutes les Confessions (IG) sur le lieu de séjour respectif seront offertes à l'Armée quotidiennement et gratuitement. Si les administrateurs paroissiaux/prêtres paroissiaux locaux ne sont pas en mesure de le faire, les évêques doivent nommer des confesseurs. L'ouverture des confessions pour les combattants de Dieu est une obligation minimale et un standard régulier.

Toute violation de ce décret sera signalée et fera l'objet de poursuites pénales.[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] donnée à Rome le VI Sextilis de l'année de grâce MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]


Citation:



    Beichten (IG) während des Heiligen Krieges

    Von Seiner Eminenz Kalixtus Alain-Edmond, Kardinal der Römisch-Aristotelischen Kirche de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas der Kirche des SRING, Vizekanzler der Kongregation für die Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Kardinal-Inquisitor usw. usw. usw. Landgraf von Trier, Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia unter dem Licht der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:

      Hiermit ergeht folgendes Edikt des Primas der CESE an die Bischöfe und Kleriker folgender Gebiete: Diözese Augsburg, südlicher Teil der Diözese Konstanz - inklusive die Gebiete der Markgrafschaft Baden, für die italienischen Gebiete: Como, Pavia, Alessandria, Lodi, Novara und Milano, für das Gebiet des Herzogtums von Savoyen, Die Diözese Genf, die Diözese Besancon

      Während des Aufenthaltes der Heiligen Armeen und ihrer verbündeten Allianzmächte, wie die Armeen des SRING - sind alle Beichten (IG) im jeweiligen Aufenthaltortes der Armee täglich und kostenlos anzubieten. Sollten die vor Ort eingesetzten Pfarradministratoren/Pfarrer dies nicht erfüllen können, so müssen die Bischöfe Beichtväter einsetzen. Die Öffnung der Beichten für die Kämpfer Gottes ist eine Mindestverpflichtung und regulärer Standard.

      Zuwiderhandlung gegen dieses Edikt werden gemeldet und ziehen strafrechtliche Maßnahmen nach sich.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    gegeben in Rom am VI Sextilis des Jahres der Gnade MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18]Beichten (IG) während des Heiligen Krieges[/size] [/b][/color]

[i][b]Von Seiner Eminenz Kalixtus Alain-Edmond, Kardinal der Römisch-Aristotelischen Kirche de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Kardinal-Primas der Kirche des SRING, Vizekanzler der Kongregation für die Verbreitung des Glaubens, Erzbischof von Trier, Kardinal-Inquisitor usw. usw. usw. Landgraf von Trier, Graf von Northeim, Graf von Marquartstein, Graf von Senigallia unter dem Licht der Erzengel und dem Willen der Propheten Aristoteles und Christos:[/b][/i]

[list][i]Hiermit ergeht folgendes Edikt des Primas der CESE an die Bischöfe und Kleriker folgender Gebiete: Diözese Augsburg, südlicher Teil der Diözese Konstanz - inklusive die Gebiete der Markgrafschaft Baden, für die italienischen Gebiete: Como, Pavia, Alessandria, Lodi, Novara und Milano, für das Gebiet des Herzogtums von Savoyen, Die Diözese Genf, die Diözese Besancon

Während des Aufenthaltes der Heiligen Armeen und ihrer verbündeten Allianzmächte, wie die Armeen des SRING - sind alle Beichten (IG) im jeweiligen Aufenthaltortes der Armee täglich und kostenlos anzubieten. Sollten die vor Ort eingesetzten Pfarradministratoren/Pfarrer dies nicht erfüllen können, so müssen die Bischöfe Beichtväter einsetzen. Die Öffnung der Beichten für die Kämpfer Gottes ist eine Mindestverpflichtung und regulärer Standard.

Zuwiderhandlung gegen dieses Edikt werden gemeldet und ziehen strafrechtliche Maßnahmen nach sich.[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] gegeben in Rom am VI Sextilis des Jahres der Gnade MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]



Citation:



    Confessione (IG) durante la Guerra Santa

    Per Sua Eminenza Kalixtus Alain-Edmond, Cardinale della Chiesa romano-aristotelica di Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinale-Primas della Chiesa della SRING, Vicecancelliere della Congregazione per la Diffusione della Fede, Arcivescovo di Treviri, Cardinale-Inquisitore, ecc. ecc. ecc. Landgraviat di Treviat, Conte di Northeim, Conte di Marquartstein, Conte di Senigallia sotto la luce degli Arcangeli e la volontà dei Profeti Aristotele e Christos:

      Il seguente Editto del primate del CESE è rilasciato ai vescovi e ai chierici delle seguenti aree: Diocesi di Augusta, parte meridionale della diocesi di Costanza - compresi i territori del Margraviato di Baden, per i territori italiani: Como, Pavia, Alessandria, Lodi, Novara e Milano, per il territorio del Ducato di Savoia, la Diocesi di Ginevra, la Diocesi di Besancon.

      Durante il soggiorno dei Santi Eserciti e dei loro Poteri Alleati, come gli eserciti di SRING, tutte le Confessioni (IG) nel rispettivo luogo di soggiorno saranno offerte all'Esercito giornalmente e gratuitamente. Se gli amministratori parrocchiali/parroci locali non sono in grado di farlo, i vescovi devono nominare i confessori. L'apertura delle confessioni per i combattenti di Dio è un obbligo minimo e usuale.

      La violazione di questo editto sarà segnalata e sarà perseguita penalmente.




    Benedictus qui venit in nomine Domine

    Dato a Roma al VI Sextilis dell'anno di grazia MCDLXVII.




Code:
[quote]
[list]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img] [img]https://up.picr.de/36310022pc.png[/img]  [img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img]

 [color=orange][b][size=18]Confessione (IG) durante la Guerra Santa[/size] [/b][/color]

[i][b]Per Sua Eminenza Kalixtus Alain-Edmond, Cardinale della Chiesa romano-aristotelica di Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinale-Primas della Chiesa della SRING, Vicecancelliere della Congregazione per la Diffusione della Fede, Arcivescovo di Treviri, Cardinale-Inquisitore, ecc. ecc. ecc. Landgraviat di Treviat, Conte di Northeim, Conte di Marquartstein, Conte di Senigallia sotto la luce degli Arcangeli e la volontà dei Profeti Aristotele e Christos:[/b][/i]

[list][i]Il seguente Editto del primate del CESE è rilasciato ai vescovi e ai chierici delle seguenti aree: Diocesi di Augusta, parte meridionale della diocesi di Costanza - compresi i territori del Margraviato di Baden, per i territori italiani: Como, Pavia, Alessandria, Lodi, Novara e Milano, per il territorio del Ducato di Savoia, la Diocesi di Ginevra, la Diocesi di Besancon.

Durante il soggiorno dei Santi Eserciti e dei loro Poteri Alleati, come gli eserciti di SRING, tutte le Confessioni (IG) nel rispettivo luogo di soggiorno saranno offerte all'Esercito giornalmente e gratuitamente. Se gli amministratori parrocchiali/parroci locali non sono in grado di farlo, i vescovi devono nominare i confessori. L'apertura delle confessioni per i combattenti di Dio è un obbligo minimo e usuale.

La violazione di questo editto sarà segnalata e sarà perseguita penalmente.[/i]

[/list]

 [b]Benedictus qui venit in nomine Domine[/b]

 [i][size=9] Dato a Roma al VI Sextilis dell'anno di grazia MCDLXVII.[/size][/i]

[img]http://up.picr.de/30720672os.png[/img] [/list]
 [/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Mar Sep 24, 2019 9:49 am    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Nominations des archevêques & des évêques de la zone francophone de la Primatie du Saint Empire Romain Germanique.


Nous, Eminence Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle, Cardinal Primat du Saint Empire Romain Germanique,
Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

    Faisons savoir que, selon les vœux de chacun & les statuts de la Primatie Impériale, les archevêques & les évêques de la zone dogmatique Francophone de l'empire sont les suivants:



    Concernant l'archevêché de Lyon, une annonce précédente établi que Son Eminence Ercole Iaudas de Nanteuil est nommé archevêque de Lyon. En attendant l'arrivée de son Eminence Ercole Iaudas de Nanteuil, Frère Halderan di Cesarinni conserve l'administration diocésaine.

    Faisons également savoir que les personnes suivantes jouissent désormais de l'éméritat:



Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le dix-huitième jour du mois de Septembre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.

Pour le Primat


Pour le Vice-Primat


Code:
[quote][list][img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][/list]
[color=green][list][size=18][b]Nominations des archevêques & des évêques de la zone francophone de la Primatie du Saint Empire Romain Germanique.[/b][/size][/list][/color]

[b]N[/b]ous, Eminence [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=Kalixtus]Kalixtus Alain-Edmond de Montfort-Beaumont d'Autevielle[/url], Cardinal Primat du Saint Empire Romain Germanique,
[b]N[/b]ous, Monseigneur [url=http://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=Urbain_Mastiggia] Urbain Mastiggia[/url], Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

[list][b]F[/b]aisons savoir que, selon les vœux de chacun & les statuts de la Primatie Impériale, les archevêques & les évêques de la zone dogmatique Francophone de l'empire sont les suivants:

[list][b]Archevêché d'Arles :[/b] Son Eminence [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=Portalis]Portalis de Vandimion[/url]
[b]Évêché d'Aix en Provence :[/b] Son Eminence [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=Richelieu1]Ludovi de Sabran[/url].
[b]Archevêché de Besançon :[/b] Son Eminence [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=arnarion]Arnarion de Valyria-Borgia[/url]
[b]Archevêque de Vienne :[/b] Monseigneur Honorine
[b]Évêché de Toul :[/b] Monseigneur [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=amenediel]Amenediel de Mortelane[/url]
[b]Évêché de Lausanne:[/b] Monseigneur [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=tibere]Tibère de Montefeltro[/url][/list]

[b]C[/b]oncernant l'archevêché de Lyon, une annonce précédente établi que Son Eminence [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=halderann]Ercole Iaudas de Nanteuil[/url] est nommé archevêque de Lyon. En attendant l'arrivée de son Eminence Ercole Iaudas de Nanteuil, Frère [url=https://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=halderann]Halderan di Cesarinni[/url] conserve l'administration diocésaine.

[b]F[/b]aisons également savoir que les personnes suivantes jouissent désormais de l'éméritat:

[list][b]Évêché de Toul:[/b] Monseigneur [url=http://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=Urbain_Mastiggia] Urbain Mastiggia[/url][/list][/list]

[b]A[/b]fin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
[b]A[/b]uthentifions & scellons à Rome la présente,
[b]L[/b]e dix-huitième jour du mois de Septembre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.

Pour le Primat
[img]https://i24.servimg.com/u/f24/17/21/94/67/sring110.png[/img]

Pour le Vice-Primat
[img]https://i24.servimg.com/u/f24/17/21/94/67/cese_j10.png[/img][img]https://i24.servimg.com/u/f24/17/21/94/67/urbain14.png[/img][/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Ven Oct 11, 2019 11:35 am    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Appel à candidature concernant l'évêché d'Aix


Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

    Faisons annonce de l'ouverture de l'appel à candidature concernant l'évêché d'Aix, sis en Provence. Cet appel à candidature est ouvert jusqu'au 1er Novembre de cette année.

    Afin d'être valide, votre candidature doit comporter:
      -Une lettre de motivation,
      -Un curriculum vitae,
      -Vos diplômes obtenus,
      -Le statut de pasteur de la foi.


    Tout candidat doit remplir son dossier et nous l'envoyer.


Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le onzième jour du mois d'Octobre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.



Code:
[quote][list][img]https://s17.postimg.cc/s9io8ldjz/SE1.png[/img][/list]
[color=green][list][size=18][b]Appel à candidature concernant l'évêché d'Aix[/b][/size][/list][/color]

[b]N[/b]ous, Monseigneur  [url=http://www.lesroyaumes.com/FichePersonnage.php?login=Urbain_Mastiggia]Urbain Mastiggia[/url], Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

[list][b]F[/b]aisons annonce de l'ouverture de l'appel à candidature concernant l'évêché d'Aix, sis en Provence. Cet appel à candidature est ouvert jusqu'au 1er Novembre de cette année.

[b]A[/b]fin d'être valide, votre candidature doit comporter:
[list]-Une lettre de motivation,
-Un curriculum vitae,
-Vos diplômes obtenus,
-Le statut de pasteur de la foi.[/list]

[b]T[/b]out candidat doit remplir son dossier et nous l'envoyer.[/list]

[b]A[/b]fin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
[b]A[/b]uthentifions & scellons à Rome la présente,
[b]L[/b]e onzième jour du mois d'Octobre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.

[img]https://i24.servimg.com/u/f24/17/21/94/67/cese_j10.png[/img][img]https://i24.servimg.com/u/f24/17/21/94/67/urbain14.png[/img][/quote]

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Mar Nov 12, 2019 6:43 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Nomination pour l'archevêché d'Aix


Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

    Faisons savoir que, selon les vœux de chacun & les statuts de la Primatie Impériale, Son Eminence Ludovi de Sabran conserve la tête de l'archevêché d'Aix.

    Nous lui souhaitons de toujours être vigilant à l'âme de ses fidèles & des Provençaux qu'il dirige également.


Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le douzième jour du mois de Novembre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.

Pour le Vice-Primat

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Jeu Nov 21, 2019 4:33 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Appel à candidature concernant l'archevêché de Moustier-en-Tarentaise


Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

    Faisons annonce de l'ouverture de l'appel à candidature concernant l'archevêché de Moustier-en-Tarentaise, sis en Savoie & Confédération helvétique. Cet appel à candidature est ouvert jusqu'au 15 Décembre de cette année.

    Afin d'être valide, votre candidature doit comporter:
      -Une lettre de motivation,
      -Un curriculum vitae,
      -Votre certificat de baptême,
      -Vos diplômes obtenus,
      -La certitude d'avoir le statut de pasteur de la foi,
      -L'assurance d'une résidence sur les terres diocésaines au moment de la nomination.


    Tout candidat doit remplir son dossier et nous l'envoyer.


Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le vingt & unième jour du mois de Novembre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.


_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Ven Déc 20, 2019 8:48 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Nomination pour l'archevêché du Moustier-en-Tarentaise


Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

    Faisons savoir que, selon les vœux de chacun & les statuts de la Primatie Impériale, Monseigneur Neocor devient archevêque de Moustier-en-Tarentaise.

    Nous lui souhaitons de toujours être vigilant à l'âme de ses fidèles.


Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le vingtième jour du mois de Décembre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.

Pour le Vice-Primat

_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Urbain_mastiggia
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 19 Mai 2017
Messages: 2330

MessagePosté le: Ven Déc 20, 2019 9:27 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:

    Appel à candidature concernant l'évêché de Toul


Nous, Monseigneur Urbain Mastiggia, Vice-Primat de la zone géodogmatique Francophone de la Primatie du Saint-Empire Romain Germanique,

    Faisons annonce de l'ouverture de l'appel à candidature concernant l'évêché de Toul, sis en Lorraine. Cet appel à candidature est ouvert jusqu'au 10 Janvier de cette année.

    Afin d'être valide, votre candidature doit comporter:
      -Une lettre de motivation,
      -Un curriculum vitae,
      -Un certificat de baptême,
      -Le ou les diplôme(s) obtenu(s),
      -La certitude d'avoir le statut de pasteur de la foi,
      -L'assurance d'une résidence sur les terres diocésaines au moment de la nomination.


    Tout candidat doit remplir son dossier et nous l'envoyer.


Afin que soit appliqué dès à présent & jusqu'à modification,
Authentifions & scellons à Rome la présente,
Le vingtième jour du mois de Décembre de l'an de grâce mil quatre cent soixante-sept.


_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> L'Eglise du Saint Empire Romain - Die Kirche des Heiligen Römischen Reiches - La Chiesa del SRI - The Church of the HRE Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page 1, 2, 3, 4  Suivante
Page 1 sur 4

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com