L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church
Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR
Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game
 
Lien fonctionnel : Le DogmeLien fonctionnel : Le Droit Canon
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

[C] El Llibre de les Virtuts - La Fi dels Temps

 
Poster un nouveau sujet   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> La Bibliothèque Romaine - The Roman Library - Die Römische Bibliothek - La Biblioteca Romana -> Le Dogme - The Dogma
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
mirceadino
Cardinal
Cardinal


Inscrit le: 09 Déc 2009
Messages: 2118
Localisation: 1 High Street, Solar Paradise (since 22.11.1461)

MessagePosté le: Jeu Mar 03, 2011 5:58 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:





    La Fi dels Temps
    Capítol V - « Les preguntes »



    1.- Però hi havia encara preguntes que no havien trobat resposta. Vaig demanar a Déu que m’obrís els ulls i Ell, en Llur gran misericòrdia, accedí.

    2.- Vaig preguntar-li: “Quan serem jutjats? Quins seran els càstigs i les recompenses que tindrem?” A la qual cosa, Ell em respongué: “He decidit que ja que he fet dels humans els Meus Fill, els donaré el millor regal: he convertit tots els vostres esperits en ànimes, que us permetran guanyar el Paradís en cas que seguiu els ensenyaments d’Aristòtil i Christós, però que us enviaran al Infern si us desvieu del camí que han traçat. Esteu posats en dubte al llarg de la vostra vida. Cada pensament, cada paraula i cada acció influeixen en la Meva decisió final. Cada com que un de vosaltres mor, Jo decideixo el vostre destí etern. Depenent de si heu estat virtuosos o pecadors, aconseguireu el status dels escollits o dels condemnats”.

    3.- Aleshores jo vaig preguntar-li: “Però, a què s’assemblaran els humans que accedeixin al Sol o a la Lluna? Ens convertirem en esperits purs? Què passarà amb els nostres cossos? De què estan fets els àngels i els dimonis?” Ell em respongué: “El cos no pot viure sense l’esperit, ni l’esperit sense el cos, puix que Jo he fet la vida amb la unió d’ambdós estats. Quan un humà accedeix al Paradís o al Infern, el cos que tenia al món e abandonat per nodrir la vida i se li entrega un nou cos a canvi. Aquest, en canvi, està fet a la imatge de l’esperit del humà: representa, ja sigui la seva bellesa o la seva lletjor. Els àngels són aquells qui, per la seva santedat, han obtingut un cos tan perfecte que em segueixen dins del Sol. Els dimonis són aquells qui han viscut en tant error, que el seu cos només està fet d’horror i brutalitat”.

    4.- Vaig preguntar-li, de nou: “ El baptisme és el sagrament que consagra l’entrada d’un humà a la comunitat de fidels. Sense això, no és possible l’accés al Paradís. Però que passa als pobres nens quan la visa se’ls acaba abans de tenir la possibilitat de ser batejats?” Ell em respongué: “Us he fet escollits en el vostre naixement, doncs tendiu naturalment vers a Mi. Sóc els vostres pecats els que us allunyen de la Meva divina perfecció”.

    5.- “ El baptisme permet a la virtut redimir el pecat, permet a l’amor vèncer la desídia. Un virtuós no batejat no veurà esborrades les seves faltes, per què Jo no vaig beneir-lo a la comunitat dels Meus fidels. Però no creguis que el fet d’estar batejat t’autoritza a pecar sense vergonya. Aquest sagrament només és el mitjà per a viure en la virtut. Però tots aquells que no hagin sigut batejats, ja siguin nens o adults, si absolutament mai van pecar, podran, igualment, accedir al Paradís”.

    6.- Finalment vaig preguntar-li: “tindrà lloc, forçosament, la Fi dels Temps?” Ell em respongué: “No; Jo decidiré destruir el món si els humans s’abandonen tant al pecat que acabin donant la raó a la Criatura a la qual jo no vaig posar Nom. Heu de saber que el futur del món no depèn de res més que de la vostra virtut. Heu de respectar la paraula que he transmès a Aristòtil i a Chirstós, doncs si us comporten com els habitants d’Oanilònia, el vostre visi s’unirà a la sort del món que tant ameu”.

    7.- Aleshores, déu em va dir que havia arribat el moment de tornar a casa; que el meu somni s’acabés i que em despertés. Complagut per haver après tant de Déu, vaig tornar al meu llit tovet, on em vaig despertar. Encara confós per aquestes revelacions, vaig llençar-me a posar per escrit el missatge de Déu.


    Ysupso
    Traducció per Ignius


Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> La Bibliothèque Romaine - The Roman Library - Die Römische Bibliothek - La Biblioteca Romana -> Le Dogme - The Dogma Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com