Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Mar Oct 01, 2024 3:30 pm Sujet du message: [rp]une demande pour adouber |
|
|
Bonjour en tant que Comtesse de Citta de la Piève j'aimerais adouber une personne est ce possible ? _________________
 |
|
|
 |
Tammara

|
Posté le: Mar Oct 01, 2024 4:08 pm Sujet du message: |
|
|
Bonjour Garsande, bienvenue ici. Je vais appeler quelqu'un pour vous répondre. _________________
 |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Mar Oct 01, 2024 6:10 pm Sujet du message: |
|
|
Bonjour Tammara, merci _________________
 |
|
|
 |
Roderic_ Cardinal

Inscrit le: 31 Mar 2020 Messages: 2145 Localisation: Rome et la Principauté de Catalogne
|
Posté le: Lun Oct 07, 2024 7:48 am Sujet du message: |
|
|
Bienvenue dans les collèges d'héraldique, Votre Excellence, Comment pouvons-nous vous aider ? _________________
Cardinal Bishop // Cardinal Vicar Grand Inquisitor // Prelate of Honour of His Holiness //
Archbishop sine cura of Sassari and Urbino // Bishop sine cura of Urgell // Chancellor of the Order of Saint Nicolas V . |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Lun Oct 07, 2024 11:15 am Sujet du message: |
|
|
Bonjour votre Eminence, je voudrais savoir si je peux adouber sur ma terre de Città della Pieve _________________
 |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Ven Oct 25, 2024 6:40 pm Sujet du message: |
|
|
Regarde le cardinal qui semble s'être assoupie _________________
 |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Ven Déc 13, 2024 12:19 pm Sujet du message: |
|
|
heu.... Eminence ? _________________
 |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Sam Jan 11, 2025 2:21 am Sujet du message: |
|
|
Je ne voudrais pas me montrer irrespectueuse, mais vous pensez me répondre un jour ? _________________
 |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Ven Jan 24, 2025 7:48 pm Sujet du message: |
|
|
tousse _________________
 |
|
|
 |
marco_depolis
|
Posté le: Sam Jan 25, 2025 1:18 pm Sujet du message: |
|
|
Je vous prie de m'excuser pour le retard. Le collège reprend la gestion. Pourriez-vous m'illustrer votre demande, s'il vous plaît ? _________________
+ Reverend Monsignor Marco Ibleto Polo d'Oria Borbone
---------- Archbishop of Genova | |
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Sam Jan 25, 2025 2:39 pm Sujet du message: |
|
|
Pas de soucis. Alors je me demandais si je pouvais adouber sur mon comté de Città dè la Pieve s'il vous plait _________________
 |
|
|
 |
marco_depolis
|
Posté le: Sam Jan 25, 2025 3:29 pm Sujet du message: |
|
|
Après avoir écouté ses paroles, il se tourna vers son serviteur « Teo, emmène-moi Città della Pieve. » Puis, il se retourna vers son invitée « À qui aviez-vous l’intention de confier vos terres ? » _________________
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Sam Jan 25, 2025 6:01 pm Sujet du message: |
|
|
A ma cousine Ayella.Scarlette. _________________
 |
|
|
 |
marco_depolis
|
Posté le: Mar Jan 28, 2025 10:07 am Sujet du message: |
|
|
Matteo returned shortly after, bringing with him the documents pertaining to the requested county. Marco, seated at the heavy oak table in the study, received them with a nod and immediately immersed himself in their contents, carefully scrutinizing every line and detail.
As he was engrossed in deciphering the papers, a servant entered the room, carrying a letter sealed with wax bearing a stamp that left no doubt as to its origin: the seal of the Holy Father. Marco paused, his gaze shifting to the missive with a mixture of curiosity and apprehension. "Curious..." he murmured to himself, reaching out to take it.
He broke the seal carefully, almost as though he feared he might violate a sacred order, and unfolded the document. His eyes moved swiftly from left to right, following the lines of text, as a slight raise of his eyebrow betrayed a blend of surprise and uncertainty.
With a soft sigh, he leaned back in his chair and placed the letter on the table, interlacing his fingers. He turned to his companion, his voice calm but tinged with a certain gravity:
"I fear I must leave you in suspense for the time being, dear sister in faith. I have received a direct request from the Holy Father himself, asking me to entrust your case to Roderic. Yet, I am uncertain whether I have the choice to ignore the Pope's will."
After a brief pause, he added with a hint of courtesy in his tone:
"I will remain here as long as necessary and shall be glad to answer your questions or assist you in any way I can." _________________
|
|
 |
Garsande.Lucile

|
Posté le: Mar Jan 28, 2025 6:35 pm Sujet du message: |
|
|
No worries, Your Eminence, I understand. I will patiently start waiting again. If I need you or have any questions, I will be sure to let you know
And to smile before settling down again in what she hoped would be a shorter wait than before his arrival _________________
 |
|
|
 |
|