|
L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game 
|
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
fuser
|
Posté le: Dim Juil 16, 2017 8:23 pm Sujet du message: Aankomst van Diaken Fuser |
|
|
Na de gesprekken binnen het Bisdom was Fuser uiteindelijk ingegaan op de vraag tot het volgen van het seminarie. Niet dat hij hier over twijfelde, het Geloof was al even een drijfveer van zijn bestaan en sinds het overlijden van zijn vrouw was dit enkel maar toegenomen. Gepakt en gezakt ondernam hij de reis naar Rome waar hij doorverwezen werd naar het Nederlandstalige seminarie.
Goedendag! Fuser Thucydides Ooms - Connor, Ridder der Teutonen en Diaken van Utrecht meldt zich. _________________

Fuser Thucydides Ooms - Connor ~ Military Knight of the Teutonic Ordre ~ Deacon of Utrecht |
|
|
 |
elequest

Inscrit le: 04 Aoû 2008 Messages: 638 Localisation: Haarlem Holland
|
Posté le: Dim Juil 16, 2017 9:35 pm Sujet du message: |
|
|
Elequest ziet heer Fuser binnenkomen. Hij kon eindelijk het geen gaan doen wat hij het leukste vond. Lesgeven. Nu hij met pensioen was had hij daar alle tijd voor.
Dag broeder Fuser goed u hier te zien. Ik had u al verwacht. Ik ben bezig met het gereedmaken van een leslokaal maar helaas ontdek ik net dat ik mijn sleutels kwijt ben. Zodra ik die weer heb zal ik u een kopie geven. _________________ Elequest van Staverden. * Priest in Haarlem * Bishop in partibus of Antinoë * Ritter Ordre Teutonique |
|
|
 |
fuser
|
Posté le: Lun Juil 17, 2017 11:19 pm Sujet du message: |
|
|
Ah geduld is een schone deugd! Ik wacht wel even.
Fuser zette zich neer op één van de banken om de tijd te doden. _________________

Fuser Thucydides Ooms - Connor ~ Military Knight of the Teutonic Ordre ~ Deacon of Utrecht |
|
|
 |
|
|
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
|