|
L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game 
|
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
mckennitt
|
Posté le: Dim Oct 08, 2017 2:54 pm Sujet du message: Aankomst Diaken Mckennitt |
|
|
Na bemoedigende woorden en steun vanuit het bisdom Keulen en van zijn parochianen kwam Diaken McKennitt aan in Rome. Na lange tijd gedacht verdwaald te zijn in het immense Rome vond hij uiteindelijk het Nederlandstalig Seminarie...
Goedemiddag, mijn naam is McKennitt, diaken van Haarlem! Graag had ik een priesteropleiding gevolgd. |
|
|
 |
elequest

Inscrit le: 04 Aoû 2008 Messages: 638 Localisation: Haarlem Holland
|
Posté le: Ven Oct 20, 2017 12:16 pm Sujet du message: |
|
|
Elequest was door werkzaamheden al even niet in Rome geweest. Tot zijn schrik zag hij dat er iemand op hem stond te wachten. Toen hij dichterbij kwam herkende hij de koster van Haarlem Mckennitt. Hij wist dat hij zich wilde laten scholen tot priester. Het belang van Priesters is groot in Holland. rede te meer dat hij het erg vond de man te hebben laten wachten.
Goedemiddag, mijn naam is McKennitt, diaken van Haarlem! Graag had ik een priesteropleiding gevolgd.
Broeder McKennitt Goed u te zien. Ik zal gelijk een les lokaal voor u klaar maken. _________________ Elequest van Staverden. * Priest in Haarlem * Bishop in partibus of Antinoë * Ritter Ordre Teutonique |
|
|
 |
|
|
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
|