L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church
Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR
Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game
 
Lien fonctionnel : Le DogmeLien fonctionnel : Le Droit Canon
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Nicko de Braganza in Rome

 
Ce forum est verrouillé; vous ne pouvez pas poster, ni répondre, ni éditer les sujets.   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> Nederlandstalig Seminarie - Dutchspeaking Seminary
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Nicko_dB



Inscrit le: 24 Mai 2018
Messages: 16

MessagePosté le: Jeu Mai 24, 2018 9:03 am    Sujet du message: Nicko de Braganza in Rome Répondre en citant

Rome... Het was voor hem de eerste keer dat hij in Rome kwam. Een machtig mooie en grote stad. Een stuk groter dan waar hij zelf vandaan komt. Het was een lange tocht, maar nu hij er is en het Nederlands Seminarie gevonden heeft voelt het goed. Hij loopt naar binnen, maar treft een lege ruimte aan...

Hallo? Is hier iemand? Had ik toch een duif vooruit moeten sturen...
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alexei Kosygin



Inscrit le: 09 Jan 2016
Messages: 879

MessagePosté le: Jeu Mai 24, 2018 10:02 am    Sujet du message: Répondre en citant

Wat hoort hij daar? Is er iemand in dit deel van Rome? De Seminarie van Sint Sjnoel is niet meest drukke plek van Rome, maar wel een van die plekken waar mensen rust kunnen vinden en heel veel kunnen leren. In zijn hoedanigheid als Professor van de Seminarie komt Alexei zijn kantoor uit en ziet hij daar een bekend gezicht.

Hallo Nicko, dat is een tijd geleden! Hoe gaat het er mee? Hoe is het in Rotterdam? Wat leuk dat je hier naar de Seminarie komt? Ben je hier om aan je studie te beginnen?


Best veel vragen zo in een keer denkt Alexei, dus hij houdt maar snel zijn mond dicht. Hmm, toch nog een belangrijke nabrander.

Kan ik iets te drinken voor je inschenken of iets te eten aanbieden?
_________________

Librarian of the Vatican Library | Archbishop of Utrecht | Professor at Canterbury Cathedral School | Vice-Prefect at Villa San Loyats
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
elequest



Inscrit le: 04 Aoû 2008
Messages: 638
Localisation: Haarlem Holland

MessagePosté le: Jeu Mai 24, 2018 6:04 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Ook Elequest was naar de seminarie gekomen toen hij hoorde dat er een nieuwe student kwam. Als Rector van het Nederlandstalig seminarie had hij het de laatste tijd vrij rustig gehad.


Broeder Nicko, Goed u hier te zien. Ik weet niet zeker of ik eerder de eer gehad heb u te ontmoeten.

Hij zag Alexei naar de tafel met versnaperingen lopen.

Doe mij maar een lekkere witte wijn collega
_________________
Elequest van Staverden. * Priest in Haarlem * Bishop in partibus of Antinoë * Ritter Ordre Teutonique
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
Alexei Kosygin



Inscrit le: 09 Jan 2016
Messages: 879

MessagePosté le: Jeu Mai 24, 2018 6:30 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Alexei ziet hoe Monseigneur Elequest ook aanschuift en zichzelf voorstelt. Op dat moment was Alexei al opgestaan om wat te drinken te pakken voor de bisschop. Hij pakt een glas en schenkt een witte wijn in. Die hij vervolgens naar Elequest brengt.

Alstublieft Monseigneur Elequest, een verfrissende witte wijn.
_________________

Librarian of the Vatican Library | Archbishop of Utrecht | Professor at Canterbury Cathedral School | Vice-Prefect at Villa San Loyats
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
Nicko_dB



Inscrit le: 24 Mai 2018
Messages: 16

MessagePosté le: Ven Mai 25, 2018 1:51 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Nicko is verheugd om zowel Alexei als Elequest te zien binnen de Seminarie.
Alexei vuurt dan ook gelijk een aantal vragen op hem af. Even is hij wat overrompeld, maar herpakt zich snel.


Met mij gaat alles goed en in Rotterdam ook. En ja, het was een lange tocht, maar ik ben hier gekomen om aan mijn studie te kunnen beginnen. En dwat het drinken betreft, ik sluit mij aan bij de heer Elequest. Doe ook mij maar wat wijn. Dankje!

Monseigneur Elequest. Wij hebben elkaar misschien is gesproken via de postduif, maar elkaar ontmoet niet. Ik ben blij hier te mogen zijn.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alexei Kosygin



Inscrit le: 09 Jan 2016
Messages: 879

MessagePosté le: Sam Mai 26, 2018 9:26 am    Sujet du message: Répondre en citant

Alexei luistert naar de woorden van de Rotterdammer, het is leuk om hem hier in Rome tegen te komen. Opnieuw loopt hij naar de tafel en schenkt een wijn in, deze overhandigt hij aan Nick. Alsjeblieft Nick, geniet er van dan gebruik ik de tijd om een studiekamer te regelen voor je. Na deze woorden wandelt Alexei de kamer uit richting de studievertrekken.
_________________

Librarian of the Vatican Library | Archbishop of Utrecht | Professor at Canterbury Cathedral School | Vice-Prefect at Villa San Loyats
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
Nicko_dB



Inscrit le: 24 Mai 2018
Messages: 16

MessagePosté le: Dim Mai 27, 2018 1:26 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Nicko hoort de woorden van Alexei aan. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht. Dankjewel Alexei, ik kan niet wachten om te beginnen.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alexei Kosygin



Inscrit le: 09 Jan 2016
Messages: 879

MessagePosté le: Mar Mai 29, 2018 8:51 am    Sujet du message: Répondre en citant

Na een korte tijd loopt Alexei weer de kamer in en begroet hij Nick opnieuw. Vervolgens zegt hij tot hem.

Beste Nick, alles staat klaar voor je. Je wordt begeleid door Monseigneur Elequest en mijzelf. Je kunt je leslokaal hier vinden en ik hoop je daar te kunnen begroeten. Zullen we dan maar?
_________________

Librarian of the Vatican Library | Archbishop of Utrecht | Professor at Canterbury Cathedral School | Vice-Prefect at Villa San Loyats
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
Montrer les messages depuis:   
Ce forum est verrouillé; vous ne pouvez pas poster, ni répondre, ni éditer les sujets.   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> Nederlandstalig Seminarie - Dutchspeaking Seminary Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com