L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church
Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR
Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game
 
Lien fonctionnel : Le DogmeLien fonctionnel : Le Droit Canon
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

New Forum

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> Demandes aux Admin Forum. Ask the Administrators of the Forum
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Ascan_rhegius



Inscrit le: 28 Fév 2025
Messages: 116

MessagePosté le: Mar Mar 31, 2026 5:24 pm    Sujet du message: New Forum Répondre en citant

Hi,

Would it be possible for you to set up a forum for me on Les Palais Romains?

I’d like it to have three subforums. Please make sure two of them are not public.

Citation:
Forum:
Palazzetto Boncompagni
Description: Palazzetto Boncompagni, seat of Bishop Ascan Rhegius.

1. Subforum: Palazzetto Boncompagni
- public.
Description: The public rooms

2. Subforum: Sacrarium Secretum
- not public
Description: The private chambers.
Group: AdminRhegius, Rhegius, Rhegius_privat

3. Subforum: Bibliotheca Rhegius
- not public
Group: AdminRhegius, Rhegius_privat



Request to create the groups:
Citation:
AdminRhegius
Rhegius
Rhegius_privat


Citation:
Banner: https://i.ibb.co/v0FmQz1/Unbenannt-1.png



I hope this isn’t too presumptuous.

Below you can see the official notice.

Thank you.
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Ogma
Celsius Team


Inscrit le: 12 Fév 2018
Messages: 1070

MessagePosté le: Lun Mai 18, 2026 5:00 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Hello! I'll create it.

For the picture, is it possible to make a 600x80 px maximum version please? Yours is a bit too high.

For the groups, to keep things consistent with the other groups, I have created two groups:
[PR] Palazzetto Boncompagni (modo) => Moderation of forum and subeforums
[PR] Palazzetto Boncompagni (private) => Access to the two subforums
Do you really need another one?

For the first sub-forum, isn’t the Palazzette Boncompagni forum sufficient, if we’re talking about the public sections?
That way, we can reserve the sub-forums for the private and/or specific sections.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Ascan_rhegius



Inscrit le: 28 Fév 2025
Messages: 116

MessagePosté le: Jeu Mai 21, 2026 8:00 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Code:
https://i.ibb.co/jkMgyG5j/Unbenannt-1.png



Thanks for setting up the forum. I've adjusted the banner. I hope the size is right now?

I'm happy with it as it is for now. Smile Thanks a lot.
_________________
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
{Oma}
Forum Admin


Inscrit le: 19 Nov 2025
Messages: 30

MessagePosté le: Mar Mai 26, 2026 10:22 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Done !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Index du Forum -> Demandes aux Admin Forum. Ask the Administrators of the Forum Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com