 |
L'Eglise Aristotelicienne Romaine The Roman and Aristotelic Church Forum RP de l'Eglise Aristotelicienne du jeu en ligne RR Forum RP for the Aristotelic Church of the RK online game 
|
| Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
| Auteur |
Message |
Ascan_rhegius

Inscrit le: 28 Fév 2025 Messages: 116
|
Posté le: Mar Mar 31, 2026 5:24 pm Sujet du message: New Forum |
|
|
Hi,
Would it be possible for you to set up a forum for me on Les Palais Romains?
I’d like it to have three subforums. Please make sure two of them are not public.
| Citation: | Forum:
Palazzetto Boncompagni
Description: Palazzetto Boncompagni, seat of Bishop Ascan Rhegius.
1. Subforum: Palazzetto Boncompagni
- public.
Description: The public rooms
2. Subforum: Sacrarium Secretum
- not public
Description: The private chambers.
Group: AdminRhegius, Rhegius, Rhegius_privat
3. Subforum: Bibliotheca Rhegius
- not public
Group: AdminRhegius, Rhegius_privat |
Request to create the groups:
| Citation: | AdminRhegius
Rhegius
Rhegius_privat |
I hope this isn’t too presumptuous.
Below you can see the official notice.
Thank you. _________________
 |
|
| Revenir en haut de page |
|
 |
Ogma Celsius Team

Inscrit le: 12 Fév 2018 Messages: 1070
|
Posté le: Lun Mai 18, 2026 5:00 pm Sujet du message: |
|
|
Hello! I'll create it.
For the picture, is it possible to make a 600x80 px maximum version please? Yours is a bit too high.
For the groups, to keep things consistent with the other groups, I have created two groups:
[PR] Palazzetto Boncompagni (modo) => Moderation of forum and subeforums
[PR] Palazzetto Boncompagni (private) => Access to the two subforums
Do you really need another one?
For the first sub-forum, isn’t the Palazzette Boncompagni forum sufficient, if we’re talking about the public sections?
That way, we can reserve the sub-forums for the private and/or specific sections. |
|
| Revenir en haut de page |
|
 |
Ascan_rhegius

Inscrit le: 28 Fév 2025 Messages: 116
|
Posté le: Jeu Mai 21, 2026 8:00 pm Sujet du message: |
|
|
| Code: | | https://i.ibb.co/jkMgyG5j/Unbenannt-1.png |
Thanks for setting up the forum. I've adjusted the banner. I hope the size is right now?
I'm happy with it as it is for now. Thanks a lot. _________________
 |
|
| Revenir en haut de page |
|
 |
{Oma} Forum Admin

Inscrit le: 19 Nov 2025 Messages: 30
|
Posté le: Mar Mai 26, 2026 10:22 pm Sujet du message: |
|
|
| Done ! |
|
| Revenir en haut de page |
|
 |
|
|
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
|